Lanțul clujean de cafenele Narcoffee Roasters vrea să deschidă zece francize în următorii doi ani

Cristina Dobreanu 27/06/2018 | 11:51 Ştiri
Lanțul clujean de cafenele Narcoffee Roasters vrea să deschidă zece francize în următorii doi ani

Narcoffee Roasters, lanțul de cafenele de specialitate, deținut de către Marcelus Suciu, fondatorul Marty Restaurants, și Dan Isai, fondatorul Salad Box, lansează sistemul de franciză al rețelei și are ca obiectiv deschiderea a zece francize în următorii doi ani.

Investiția necesară achiziționării unei francize Narcoffee Roasters poate varia între 60.000 și 80.000 de euro, incluzând taxa de franciză și investițiile inițiale în spațiul ales de către francizat.

Pentru următorii doi ani, reprezentanții Narcoffee Roasters preconizează inaugurarea a cinci locații proprii pe plan național și trei cafenele pe plan internațional.

CITEȘTE ȘI: Cofondatorul unei minirețele de cafenele artizanale: „Potențialul este enorm”

„Din punct de vedere al francizelor, discutăm zilnic cu clienți sau posibili parteneri interesați și pasionați de cafea, atât din țară, cât si din străinătate, obiectivul fiind deschiderea a 10 francize în următorii 2 ani. Selectarea locațiilor este extrem de importantă pentru noi. Evaluăm multe locații din diferite orașe și purtăm negocieri cu proprietari de spații, însă, acest proces este unul extrem de riguros și, uneori, mai anevoios. După franciza Narcoffee din Praga urmează o a doua franciză tot în Praga, în zonă stradală, și o primă franciză Narcoffee în Londra”, a încheiat Dan Isai.

Piața cafenelelor de specialitate a devenit una extrem de populară în România în ultimii ani și chiar dacă în prezent aceasta reprezintă aproximativ 3-5% din totalul pieței de cafea, potențialul de creștere este semnificativ, potrivit reprezentanților companiei.

CITEȘTE ȘI: Invazia ardelenilor: cel mai mare lanț de restaurante din Cluj intră în București

„Chiar dacă procesul de francizare este considerat a fi, deseori, un simplu proces de business, pentru noi reprezintă un parteneriat bazat pe încredere reciprocă, pornind de la pasiunea pentru brandul Narcoffee Roasters. Implicit și francizații trebuie să aibă o înclinație înspre specialty coffee, o cafea corectă, servită corect, într-o locație corectă. Prin francizare e ca și cum ți-ai încredința copilul unui partener, mai mult sau mai puțin cunoscut”, a afirmat Marcelus Suciu, co-fondator Narcoffee Roasters.

Cei care aleg să investească într-o franciză Narcoffee Roasters vor beneficia de sprijin în alegerea locației și în proiectarea cafenelei, programe de training si monitorizare continuă a calității cafelei și a pregătirii echipelor de barista.

CITEȘTE ȘI: Salată à la Cluj: povestea extinderii internaționale a unui brand românesc de mâncare sănătoasă

În plus, unul dintre principalele avantaje pentru francizați este posibilitatea de a fi parteneri într-un proiect de lungă durată, în plină dezvoltare, care urmărește amortizarea investiției în maxim 36 de luni și o rată de profitabilitate de 20%, care poate fi atinsă după primele 6 luni de la deschidere.

Narcoffee Roasters este un concept de cafenele de specialitate fondat de către doi dintre cei mai importanți oameni de afaceri clujeni din domeniul HoReCa, Marcelus Suciu și Dan Isai, cu o investiție inițială de 500.000 euro, sumă necesară pentru extinderea rețelei în Cluj și București. În acest moment, rețeaua numără 4 locații în cele două orașe, iar pe termen mediu, Narcoffee Roasters vizează francizarea conceptului și în SUA.

 

 

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.