Modă la export: Un brand românesc de fashion deschide un magazin în cel mai mare mall din Varșovia

Andreea Neferu 04/07/2017 | 13:39 Ştiri
Modă la export: Un brand românesc de fashion deschide un magazin în cel mai mare mall din Varșovia

Brandul de modă Nissa, fondat de familia Radian din Craiova, intră pe piața poloneză, deschizând un magazin într-un centru comercial din Varșovia.

Magazinul cu o suprafață de 86 de metri pătrați, ce va fi deschis în vara acestui an, va fi situat în mall-ul Arkadia, unul dintre cele mai mari centre comerciale din Europa Centrală, cu o suprafață de 297.000 de metri pătrați. Deschis în 2004, mall-ul este vizitat anual de aproape 20 de milioane de oameni, potrivit informațiilor de pe site-ul centrului comercial.

Nissa a fost asistată de compania de consultanță imobiliară Colliers International în procesul de deschidere a magazinului din Polonia. ”Această tranzacție demonstrează că piața poloneză atrage branduri străine de modă și are potențial ridicat de creștere, astfel că alte branduri din străinătate ar putea face un pas similar (de intrare pe piața poloneză – n.red.)”, a spus Anna Radecka, associate director, retaile agency în cadrul Colliers Polonia.

Afacere autohtonă de familie, pornită de Denisa Radian împreună cu sora și mama sa, Nissa a ajuns la patru magazine în București și alte 12 în restul țării.

Produsele brandului sunt distribuite la nivel internațional, prin intermediul unor parteneri, în peste 300 de magazine multibrand.

Compania Demiuma Comimpex, prin care este comercializat brandul Nissa, a avut anul trecut afaceri de aproape 33 de milioane de lei și un profit net de 0,85 milioane de lei, la 141 de angajați, potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor.


Sursă foto: Facebook Nissa

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.