Miniprix, vânzări de două ori mai mari de Black Friday

NewMoney 29/11/2018 | 15:54 Ştiri
Miniprix, vânzări de două ori mai mari de Black Friday

Retailerul de fashion Miniprix a înregistrat anul acesta o dublare a vânzărilor de Black Friday  față de perioada similară a anului trecut. Astfel, între 15 și 18 noiembrie, retailerul a avut 6.500 de comenzi, aproape dublu față de numărul comenzilor procesate în ediția de anul trecut a Black Friday.

„Strategia abordată anul acesta a fost să facem totul cu măsură. Ne-am îndreptat atenția către valoarea produselor și am comunicat mai atent clienților noștri, fără să ne folosim de eternele și insistentele mesaje de marketing, care invadează piața în această perioadă”, spune Anca Bahna, Chief Operational Manager la Miniprix.

Este pentru al doilea an la rând când retailerul a intrat în campania de Black Friday folosind platforma VTEX. Prima oară a fost anul trecut, la puțin timp după implementarea platformei VTEX. Atunci, rata de conversie s-a dublat, crescând de la 2,11% în 2016 la 4,29% în 2017. Rata de conversie a crescut semnificativ și anul acesta, ajungând, în Black Friday, la 4,33%.

De asemenea, de Black Friday, Miniprix a înregistrat pe site peste 80.000 de utilizatori, în creștere cu aproape 50% față de campania de Black Friday de anul trecut.

Potrivit unui comunicat de presă, Miniprix este prima companie din România care a implementat platforma VTEX. Până în prezent, VTEX a finalizat deja trei proiecte în România, pentru F64, Miniprix și Dacris, targetul fiind de 10 clienți în următorul an și de 50 de clienți în următorii 4 ani.