Ştiri

Miniprix organizează Green Friday: Campanie prin care îți poți schimba gratis garderoba

În perioada 10-12 noiembrie, Miniprix.ro transformă Black Friday în Green Friday, o campanie atipică într-una dintre cele mai aglomerate perioade de cumpărături și reduceri din an.

Prin această inițiativă, Miniprix îi încurajează pe cei care doresc să achiziționeze noi piese vestimentare să renunțe la o parte din garderoba mai puțin purtată. Campania se va desfășura atât online, pe site-ul Miniprix, cât și fizic, la magazinul Miniprix Otopeni, unde va avea loc evenimentul special „Schimb de haine. Inițiativele se desfășoară sub umbrela Green Friday, o campanie de conștientizare a consumerismului și a achizițiilor excesive de îmbrăcăminte și încălțăminte.

În această săptămână, de vineri până duminică, compania organizează la magazinul fizic din Otopeni evenimentul dedicat comunității Miniprix „Schimb de haine”, pentru cei care doresc să socializeze și să își schimbe GRATIS garderoba. Aici, clienții sunt așteptați cu obiectele vestimentare sau de încălțăminte pe care nu le mai poartă și din care alte persoane pot alege să își înnoiască vestimentația. Produsele aduse și rămase în urma desfășurării evenimentului vor fi donate de Miniprix prin aplicația Seva. Hainele din cadrul acestui eveniment nu sunt din magazinul Miniprix.

În plus, în aceeași perioadă, exclusiv pe www.miniprix.ro va avea loc o campanie de reduceri cu până la 70% la peste 2.000 de produse, prin care Miniprix încurajează clienții ca, înainte de achiziții noi, să renunțe în primul rând la lucrurile pe care nu le mai poartă și să le doneze prin Seva.

Seva este prima aplicație de smart donation lansată de Miniprix pentru a încuraja consumul responsabil, prin prelungirea duratei de viață a obiectelor vestimentare și de încălțăminte. Prin Seva se pot dona gratuit haine sau încălțări, din garderoba proprie, celor care au nevoie. Iar cu ajutorul tehnologiei blockchain, lucrurile sunt direcționate către persoane care poartă aceleași mărimi cu cei care donează. Până acum, prin intermediul aplicației au fost intermediate peste 5.000 astfel de donații.

„Ne cumpărăm mult prea multe haine pe care nu le purtăm. Avem dulapurile pline de la un sezon la altul și continuăm să achiziționăm, uneori compulsiv, în perioadele de reduceri. Ne dorim prin această inițiativă și prin lansarea campaniei Green Friday să tragem un semnal de alarmă asupra conștientizării acestui comportament și să contribuim la încurajarea unei încetiniri a acestui timp de consum în exces. Mai ales că știm că industria modei este a doua cea mai poluantă din lume și dăunează foarte mult mediului înconjurător. Prin campania Green Friday ne dorim să prelungim durata de viață a hainelor și să fim parte a economiei circulare prin schimburi gratuite între produsele clienților noștri și prin susținerea donațiilor de haine și încălțăminte prin aplicația noastră Seva, disponibilă pe site. Și astfel, facem o bucurie și oamenilor care au mai multă nevoie și nu își permit”, declară Ana Maria Cristina, Director General Miniprix. Ea precizează, de asemenea, că inclusiv echipa Miniprix se implică în evenimentul „Schimb de haine”, cu lucruri din garderobele proprii.

Andrei Dumitru

Recent Posts

STUDIU. Comerţul online din România va crește în 2024 cu aproximativ 10%

Sectorul de e-commerce din România este evaluat la aproximativ 7 miliarde de euro pentru finalul…

3 zile ago

Ministerul Economiei crește plafonul finanțării nerambursabile în cadrul programului Start Up Nation

Ministrul Economiei, Ştefan Radu Oprea, a anunţat că programul Start Up Nation, va beneficia din…

3 zile ago

Consiliul Concurenței dă verdictul privind evoluţia sectorului bancar

Preşedintele Consiliului Concurenţei, Bogdan Chiriţoiu, a declarat vineri că rezultatele investigaţiei sectoriale privind sectorul bancar…

3 zile ago

Lazea (BNR): Cei care solicită noi facilităţi fiscale, salarii, ştiind bine că anul viitor va urma o corecţie, la ce se aşteaptă?

Adâncirea dezechilibrelor fiscale prin solicitarea de facilităţi ar putea avea la bază o speranţă deşartă…

3 zile ago

Meta Platforms, sub lupa anchetatorilor UE pentru conţinutul online

Compania Meta Platforms este vizată de o investigaţie majoră din partea Uniunii Europene legată de…

3 zile ago

Undă verde pentru referendumul de aderare a Republicii Moldova la UE

Parlamentul de la Chişinău a adoptat joi o hotărâre privind desfăşurarea referendumului privind aderarea Republicii…

3 zile ago

Acest website folosește cookies