Ştiri

Metropolitan Life și Benefit, prin intermediul Marsh, lansează un parteneriat prin care oferă pachete de asigurare de sănătate personalizate

Metropolitan Life și Benefit oferă utilizatorilor posibilitatea de a achiziționa din platformă pachete de asigurare de sănătate adaptate nevoilor acestora. Noul parteneriat își propune să ofere utilizatorilor Benefit un produs de protecție financiară, adaptat necesităților acestora. Pachetele de asigurare de sănătate, disponibile utilizatorilor și familiilor acestora, pot fi achiziționate direct din platformă din bugetul alocat de către companii angajaților lor, experiența fiind complet digitală și simplificată.

Protecția financiară, prin pachetele de asigurare de sănătate Metropolitan Life, este concepută pentru a veni în întâmpinarea angajaților, în funcție de nevoile acestora și de bugetul alocat în contul de utilizator.

Mai mult decât atât, pachetele de asigurare oferă acces la toate spitalele de stat sau private din țară sau din străinătate, protecție 24/7, protecție financiară în cazul infecției cu virusul Covid-19. Beneficiile pot fi ușor accesate prin decontare directă în rețeaua de spitale sau prin plata indemnizației către asigurat, după ce a avut loc evenimentul, printr-un proces digital rapid și facil. Pachetele de beneficii, având costuri preferențiale, pentru angajați și familii (soț/soție/copii), cuprind acoperiri pentru spitalizare, intervenții chirurgicale, cheltuieli medicale ca urmare a accidentelor și îmbolnăvirilor sau tratament pentru afecțiuni grave în străinătate.

„Recrutarea și retenția talentelor, dezvoltarea unui Employee Value Proposition puternic sunt prioritare în contextul actual, iar beneficiile flexibile pentru angajați vin ca răspuns firesc la aceste obiective. Ne bucurăm că, alături de partenerii noștri Benefit și Marsh, punem baze concrete în obiectivul comun de a fi mereu alături de angajații companiilor din România, ajutându-i să navigheze mai ușor prin etapele vieții, dar și prin evenimentele neașteptate.”, afirmă Carmina Dragomir, CEO Metropolitan Life.

„Sănătatea ocupă locul 4 în preferințele angajaților în Top 10 beneficii flexibile, cu o pondere de 7.7%, conform studiului realizat anul acesta de Edenred România și Benefit. Din același studiu reiese că Generația Y (26-40 de ani) este cea mai preocupată de achiziționarea unor produse din categoria „sănătate”. Din punct de vedere al industriei, cei care lucrează în servicii financiare au o preponderență mai mare în alegerea acestui gen de beneficii. Preferințele angajaților sunt atât de variate, încât standardizarea este aproape imposibilă, iar nevoia de flexibilizare a devenit obligatorie în ultimii ani. De aceea, ne-am dorit să lansăm acest parteneriat cu Metropolitan Life și Marsh, un parteneriat care vine în întâmpinarea nevoilor angajaților cu propuneri cât mai personalizate.”, spune Codruț Nicolau, Director General Edenred România și Benefit Systems.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Noi obligaţii pentru transportatorii rutieri. Ce prevede Ghidul privind Sistemul national e-Transport

Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…

2 zile ago

Se extind parcurile eoliene din România. Aviz al Ministerul Mediului pentru 81 de turbine

Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…

2 zile ago

ANRE explică de ce este obligatorie montarea contoarelor de măsurare a energiei electrice la prosumatori

Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…

2 zile ago

Adrian Câciu: Valoarea investiţiilor publice a crescut cu 70% în primul trimestru din 2024

Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…

2 zile ago

Deficitul bugetar a crescut la 2,06% din PIB în primele trei luni ale anului

Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…

3 zile ago

Câți bani cheltuie românii pentru masa de Paște – Sondaj

Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…

3 zile ago

Acest website folosește cookies