Metro vrea să ajungă la 2.000 de magazine de proximitate LaDoiPași în trei ani

Andreea Neferu 25/10/2017 | 14:28 Ştiri
Metro vrea să ajungă la 2.000 de magazine de proximitate LaDoiPași în trei ani

Retailerul german Metro Cash & Carry vrea să ajungă până în 2020 la 2.000 de magazine de proximitate LaDoiPași, de aproape cinci ori mai multe față de numărul actual.

Rețeaua LaDoiPași are în prezent 430 de magazine pe întreg teritoriul țării, dintre care 25 de unități au fost deschise în ultimele două luni. Magazinele vor fi repoziționate ca francize independente, Metro lansând și un program amplu în acest sens, care integrează campanii de marketing, remodelări de magazine, training pentru forța de vânzări și instrumente de management al afacerii.

„Dorim să venim în sprijinul antreprenorilor și al micilor comercianți cu un model de business viabil și adaptat dinamicii socio-economice. Prin susținerea dezvoltării magazinelor independente de proximitate, contribuim la consolidarea comerțului tradițional și a ecosistemului de antreprenoriat local”,  a declarat Violeta Luca, retail director al Metro Cash & Carry România.

Comerțul tradițional a atins în 2016 valoarea de 24 miliarde lei, în creștere cu 11% față anul precedent, potrivit datelor Metro. ”Evoluția a fost determinată atât de creșterea salariilor și a facilităților fiscale, dar și de modificarea preferinței consumatorilor în favoarea magazinele de proximitate”, potrivit retailerului Metro.


Sursă foto: Metro

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.