MedLife inaugurează prima hyperclinică în Brăila, după o investiție de 700.000 de euro

Cristina Dobreanu 22/11/2017 | 15:16 Ştiri
MedLife inaugurează prima hyperclinică în Brăila, după o investiție de 700.000 de euro

MedLife, liderul pieței de servicii medicale private din România, anunță deschiderea primei hyperclinici în Brăila, în urma unei investițiii de 700.000 de euro. Astfel, rețeaua de hyperclinici a MedLife ajunge la 19 unități.

Hyperclinica MedLife Brăila se întinde pe o suprafață de 540 de metri pătrați și oferă pacienților servicii medicale multidisciplinare și tratamente pentru 24 de specialități, printre care neurologie, cardiologie, ginecologie, ecografie, pediatrie, gastroenterologie, ORL și dermatologie.

Noua unitate cuprinde o sală de investigatii gastroenterologice, un salon și 14 cabinete medicale destinate consultațiilor și investigațiilor clinice și paraclinice.

Echipa medicală este formată din circa 60 de angajați, medici și personal de suport.

„(…) Am început în expansiune și continuăm în același ritm accelerat, urmând direcția pe care am anunțat-o încă de la începutul anului către investitorii și acționarii noștri. Vom prospecta în continuare piața în vederea extinderii la nivel național în orașele cu o populație medie, atât prin achiziții, cât și prin proiecte de tip green field”, a declarat Mihai Marcu, Președinte și CEO al MedLife.

MedLife a deschis prima hyperclinică în 2004, iar la ora actuală compania deține 19 astfel de unități în București, Arad, Timișoara, Galați, Iași, Constanța, Craiova, Brașov, Cluj și Ploiești.

Grupul MedLife (simbol bursier M) a raportat venituri de peste 459 de milioane de lei (102 milioane de euro) pe primele nouă luni ale anului, în creștere cu 27% față de perioada similară a anului trecut.

În același timp, profitul net înregistrat de grup la nouă luni a crescut cu 22601%, de la 43.000  (9.500 de  euro), cât a raportat pentru perioada ianuarie-septembrie 2016, la peste 9,5 milioane de lei (2,1 milioane de euro) pentru perioada similară a acestui an.

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.