Mallul Sun Plaza, renovat după o investiție de 30 de milioane de euro

Andreea Neferu 21/03/2018 | 17:01 Ştiri
Mallul Sun Plaza, renovat după o investiție de 30 de milioane de euro

Dezvoltatorul imobiliar S Immo a finalizat procesul de reconfigurare a centrului comercial Sun Plaza din sudul Capitalei, prin care 9.000 de metri pătrați din suprafața mallului au fost renovați, iar alți 11.000 de metri pătrați au fost construiți într-o aripă nouă.

Mallul Sun Plaza a fost inaugurat în 2010, iar în 2016 S Immo a demarat procesul de reconfigurare a centrului comercial, în urma unei investiții de circa 30 de milioane de euro.

Printre noile magazine care vor fi deschise începând de luna aceasta în cadrul mallului se numără Intimissimi, Calzedonia, La Femme, Travel Brands, Various Brands, Sizeer, Sofiaman, Credit Europe Bank, Meli Melo Deco, precum și două restaurante noi, Toan’s și Marty. În prezent, în Sun Plaza există 170 de retaileri, 40 dintre aceștia intrând în centrul comercial în urma procesului de renovare.

“Decizia de a îmbunătăți oferta și designul Sun Plaza a avut la bază tendințele actuale din piața de retail, precum și preferințele clienților noștri. Centrele comerciale sunt o componentă din ce în ce mai importantă în viața de zi cu zi”, spune Friedrich Wachernig, membru în consiliul de administrație al S Immo.

Proiectul de reconfigurare a Sun Plaza a fost realizat de firma austriacă de proiectare ATP, în timp ce lucrările au fost realizate de constructorul Bog’Art, iar coordonarea proiectului a fost asigurată de către Optim Project Management.

Sun Plaza, care are o suprafață construită de 208.000 de metri pătrați, primește anual circa 14 milioane de vizitatori.

S Immo controlează pe plan local centrul co­mercial Sun Plaza și birourile adiacente Sun Offices, hotelul Novotel, dar și un proiect de birouri aflat în lucru în zona centrală a Capitalei, The Mark. S Immo a investit în ultimii ani pe piața locală circa 75 de milioane de euro, suma fiind împărțită între mallul Sun Plaza din sudul Capitalei și birourile The Mark (suma nu include și costul tere­nului pentru proiectul office).


Sursă foto: Sun Plaza/S Immo

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.