Magazinele Farmec și Gerovital au avut vânzări de peste un milion de euro în primele șase luni ale anului

Cristina Dobreanu 20/07/2017 | 11:59 Ştiri
Magazinele Farmec și Gerovital au avut vânzări de peste un milion de euro în primele șase luni ale anului

Producătorul clujean de cosmetice Farmec a înregistrat vânzări de peste un milion de euro prin rețeaua de magazine proprii, în primele 6 luni ale acestui an.

Cele mai vândute produse sunt cele din gamele Gerovital, pentru îngrijirea tenului.

Primele trei game din top (Gerovital H3 Evolution, Gerovital Equilibrium și Gerovital H3 Derma+) însumeaza 70.000 unități vândute reprezentând peste 50% din valoarea totală.

 CITEȘTE ȘI: Ce schimbări surprinzătoare pregătesc proprietarii celui mai cunoscut brand românesc de cosmetice

„Anul acesta, am extins rețeaua de magazine proprii cu opt noi spații Gerovital. Acestea au un design modern și proaspăt, iar toți vizitatorii lor pot efectua gratuit teste de dermoanaliză. Până la finalul anului, urmează să deschidem noi magazine, pentru a ajunge mai aproape de românii din toate zonele țării. Magazinele sunt toate amplasate în zone accesibile (…)”, a declarat Valentin Peter, Business Development Manager Farmec.

Magazinele Gerovital sunt amplasate în mall-uri, în timp ce magazinele de brand Farmec sunt situate în zonele centrale ale orașelor, dar în afara centrelor comerciale. Din magazinele Gerovital pot fi achiziționate produse din gamele Gerovital și Aslavital. Magazinele Farmec oferă produse din întreg portofoliul companiei, din game precum Farmec, Gerovital, Aslavital, Doina, Nufăr și Triumf.

CITEȘTE ȘI: Două antreprenoare din Constanța au descoperit elixirul tinereții

În prezent, compania deține în total 19 magazine de brand. Dintre acestea, cele opt magazine Farmec se găsesc la Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara. Gerovital este prezent prin magazinele de brand în București (3 magazine), Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași și Piatra Neamț.

Producătorul român de cosmetice a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 196,8 milioane lei (43,8 milioane de euro), înregistrând o creștere de 14% față de rulajul realizat în 2015.

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.