Madar, Temad: La nivel micro, fiecare avem o strategie, o viziune. La nivel național este însă o treabă complicată

Andreea Neferu 17/05/2018 | 11:22 Ştiri
Madar, Temad: La nivel micro, fiecare avem o strategie, o viziune. La nivel național este însă o treabă complicată

Lipsa unei strategii și a unei viziuni la nivel național, care ”să transceadă ciclurile electorale” reprezintă o problemă în dezvoltarea României, este de părere antreprenorul brașovean Florin Madar, care deține furnizorul de materiale de construcții Temad.

”Sunt convins că la nivel micro, avem fiecare o strategie, o viziune. La nivel național este însă o treaba complicată, dacă noi de fiecare dată aruncăm la coșul de gunoi trecutul de cinci ani. Sigur nu este benefică lipsa de continuitate”, a spus Florin Madar joi, la conferința ”Centenar 2018: 100 de idei pentru România”, organizată de NewMoney și Romanian Business Leaders, la Brașov.

”Cred că avem nevoie de lideri și nu mă refer aici doar la lideri politici. În momentul în care vor apărea lideri în adevăratul sens al cuvântului, fie ei politici sau economici sau în alte domenii, lucrurile s-ar putea schimba și ar merge înainte. Îmi pun speranța în tinerii care nu au prins comunismul și sunt mai deschiși”, a afirmat Madar.

După întâlniri cu mediul de business din Iași și Râmnicu Vâlcea, caravana ”Centenar 2018: 100 de idei pentru România” lansată de revista NewMoney, împreună cu Romanian Business Leaders, a ajuns joi, 17 mai, la Brașov.

În 2018, revista NewMoney și Romanian Business Leaders pun cap la cap 100 de idei și soluții ale comunității de afaceri din România pentru dezvoltarea regiunilor țării în următorul secol.

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.
← Close