Ştiri

LifeBox: Dupa Sarbatori, comenzile de meniuri pentru slabit au crescut cu 70%

Potrivit LifeBox, lider pe piața de healthy food delivery din România, comenzile de meniuri hipocalorice au crescut cu 70% în prima jumătate a lunii ianuarie, după Sărbătorile de iarnă, comparativ cu același interval al anului trecut.

Din datele acumulate de la clienții companiei, cei mai mulți aleg să comande meniuri cu conținut scăzut de calorii la începutul anului din dorința de a adopta un stil de viață mai organizat și mai sănătos, urmați de cei care doresc să fie în formă și să piardă kilogramele extra acumulate pe perioada Sărbătorilor. Respondenții au mai menționat nevoia de a se simți mai bine și de a avea mai multă energie, dar și dorința de a avea mai mult timp pentru ei, familie și prieteni, activitatea profesională sau hobby-uri.

Anul trecut, investițiile LifeBox s-au concentrat în principal pe dezvoltarea business-ului și o strategie sustenabilă a companiei pentru viitor. Pentru 2021, compania are în plan să continue investițiile în zona operațională, cum ar fi organizarea unui nou spațiu de producție mai extins și tehnologizarea bucătăriei pentru a facilita activitatea de zi cu zi a echipei. Totodată, LifeBox va lansa un nou site, cu design și funcționalități noi.

„Anul 2020 a fost unul plin de provocări în contextul pandemiei, dar am ales să reacționăm rapid și să investim în îmbunătățirea serviciilor noastre. Ne-am continuat misiunea de a-i ajuta pe clienți să înțeleagă conceptul și rolul unei alimentații sănătoase, mai ales într-o perioadă în care imunitatea organismului poate scădea din cauza schimbărilor sau a stresului. Astfel, în debutul anului 2021 am simțit mai puternic ca niciodată dorința clienților noștri de a avea un nou început și a își schimba în bine obiceiurile alimentare”, au declarat co-fondatorii LifeBox.

Conform LifeBox, cea mai aglomerată perioadă a anului 2020 în ceea ce privește numărul de comenzi a fost tot luna ianuarie, confirmată deja ca fiind cel mai bun interval al anului în acest sens.

De asemenea, ponderea clienților care au ales să plătească meniurile online cu cardul a crescut cu 21% față de anul 2019, majorare stimulată și de eliminarea opțiunii de plată în numerar pe toată durata Stării de Urgență din prima jumătate a anului, ca o măsură în plus de prevenție împotriva răspândirii coronavirusului.

Andrei Dumitru

Recent Posts

STUDIU. Comerţul online din România va crește în 2024 cu aproximativ 10%

Sectorul de e-commerce din România este evaluat la aproximativ 7 miliarde de euro pentru finalul…

2 zile ago

Ministerul Economiei crește plafonul finanțării nerambursabile în cadrul programului Start Up Nation

Ministrul Economiei, Ştefan Radu Oprea, a anunţat că programul Start Up Nation, va beneficia din…

2 zile ago

Consiliul Concurenței dă verdictul privind evoluţia sectorului bancar

Preşedintele Consiliului Concurenţei, Bogdan Chiriţoiu, a declarat vineri că rezultatele investigaţiei sectoriale privind sectorul bancar…

2 zile ago

Lazea (BNR): Cei care solicită noi facilităţi fiscale, salarii, ştiind bine că anul viitor va urma o corecţie, la ce se aşteaptă?

Adâncirea dezechilibrelor fiscale prin solicitarea de facilităţi ar putea avea la bază o speranţă deşartă…

2 zile ago

Meta Platforms, sub lupa anchetatorilor UE pentru conţinutul online

Compania Meta Platforms este vizată de o investigaţie majoră din partea Uniunii Europene legată de…

2 zile ago

Undă verde pentru referendumul de aderare a Republicii Moldova la UE

Parlamentul de la Chişinău a adoptat joi o hotărâre privind desfăşurarea referendumului privind aderarea Republicii…

2 zile ago

Acest website folosește cookies