Lidl România investește 770.000 euro în proiecte de educație și mediu

Cristina Dobreanu 17/05/2017 | 11:08 Ştiri
Lidl România investește 770.000 euro în proiecte de educație și mediu

În acest an, retailerul german Lidl va investi pe piața locală 770.000 de euro în 17 proiecte de responsabilitate socială.

Acestea vor fi implementate împreună cu organizații non guvernamentale cu experiență în domenii precum educație și mediu, a anunțat compania.

„Școala Zero Waste al Asociației EcoStuff este unul dintre proiectele pe care le susținem. Este dedicat elevilor și profesorilor din învățământul primar și gimnazial (clasele I – VIII) din România. Aceștia vor învăța despre conceptul zero waste – fără deșeuri, despre colectarea selectivă și vor colecta materiale reciclabile. Un alt proiect este despre crearea unui cadru educațional care să intervină în mod proactiv și strategic în crearea unei societăți sustenabile. Este vorba despre Lideri implicați în dezvoltarea locală, un proiect în care cei de la Organizația Națională Cercetașii României (O.N.C.R.) ne-au făcut să credem. Astfel de acțiuni sunt cele care ne oferă perspectiva unui viitor mai bun, prin care să aducem o schimbare pe termen lung în societate.”, ne spune Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.

Organizațiile susținute prin inițiativa Lidl sunt Asociația De-a Arhitectura, Asociația Ecostuff, Asociația Ecouri Verzi, Asociația Greeninitiative, Asociația Mioritics, Asociația Română de Dezbateri, Oratorie și Retorică (ARDOR), Asociația Slow Food Turda, EFDEN – Asociația Solar Decathlon, Asociația Step by Step, Asociația STUP (Social Trading Urban Place), Fundația Leaders, Fundația Noi Orizonturi, Organizația Națională Cercetașii României, Organizația Concordia și World Wide Fund for Nature (WWF).

În anul 2016, Lidl România a donat 1.220.000 lei în urma campaniilor de donații de la casele de marcat din magazinele Lidl: 810.000 de lei – fonduri colectate cu ajutorul clienților și angajaților, și 410.000 de lei – suma pe care compania a suplimentat-o.

Lidl este prezent în 30 de țări din toată lumea și operează aproximativ 10.000 de magazine și peste 140 de centre logistice în 27 de țări din Europa.

Lidl are aproximativ 215.000 de angajați, dintre care 5.000 în România unde retailerul german are deschise peste 200 de magazine și  patru centre logistice.

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.