Ştiri

Lidl a implementat noi măsuri pentru a-și proteja angajații și clienții

Lidl anunță că a implementat noi măsuri pentru a-și proteja angajații și clienții și desfășoară o campanie media de informare și responsabilizare a clienților

„Sănătatea angajaților, clienților și partenerilor noștri este prioritară pentru noi. De aceea, urmărim cu mare atenție evoluția răspândirii în Europa a virusului COVID-19 și am adoptat, la nivelul companiei noastre, o serie de măsuri pentru a preveni răspândirea acestui virus în rândul colegilor și clienților noștri”, se arată într-un comunicat de presă.

Pe baza recomandărilor oficiale ale autorităților, Lidl face o serie de recomandări:

  • Evitarea cumpărăturilor în timpul orelor de vârf (17:00-19:00)
  • Evitarea zonelor aglomerate
  • Păstrarea distanței de cel puțin 1 m față de alte persoane
  • Plata cu cardul bancar
  • Spălarea foarte bine a alimentelor înainte de consum
  • Spălarea cât mai frecventă pe mâini cu apă și săpun timp de cel puțin 20 de secunde
  • Evitarea atingerii feței, ochilor, nasului sau gurii dacă nu au mâinile igienizate
  • Adoptarea unui comportament responsabil în ceea ce privește numărul de produse achiziționate
  • Evitarea deschiderii ambalajelor produselor pe care nu le achiziționează
  • Atingerea doar a fructelor și legumelor pe care urmează să le cumpere

Aceste recomandări au fost publicate atât în mediul online, pe rețelele sociale, în newsletter-ul retailerului și pe site-ul www.lidl.ro, cât și în incinta și în parcările magazinelor, prin afișe, respectiv billboard-uri. De asemenea, în zilele următoare, aceste recomandări vor fi comunicate și prin mesaje audio în magazine.

Pentru a ajuta clienții care stau la coadă să păstreze distanța recomandată de 1 m față de cei din jurul lor, de ieri, s-au montat indicatoare pe podea în zona caselor de marcat.

Săptămâna aceasta se vor monta panouri transparente de protecție la casele de marcat.

A fost limitat numărul de clienți prezenți în același timp în anumite magazine Lidl. Astfel, în magazinele cu flux mare de clienți, accesul în magazin se face dirijat. Clienții intră în magazin eșalonat, astfel încât să evităm aglomerația. Această măsură le este semnalată clienților în parcările magazinelor și prin intermediul agenților de pază.

 

A fost suplimentată cantitatea de dezinfectant disponibilă pentru angajații din magazine.

Au fost sportie măsurile de curățenie și dezinfecție a zonelor, respectiv obiectelor expuse și/sau intens tranzitate, așa cum ar fi toaletele, mânerele, coșurile și cărucioarele de cumpărături.

„Urmărim în permanență evoluția răspândirii virusului COVID 19 și recomandările autorităților și reevaluăm aceste măsuri ori de câte ori este nevoie, astfel încât angajații și clienții noștri să fie în siguranță”, a transmis Lidl România.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Acord istoric: Miniştrii Energiei din G7 au convenit închiderea centralelor pe cărbune

Miniştrii Energiei din ţările bogate din G7 au ajuns la un acord pentru a-şi închide…

6 ore ago

Stoltenberg îl invită pe Zelenski la summitul NATO de la Washington. Ucraina, amânată de la aderare

Secretarul general al NATO, Jens Stoltenberg, l-a invitat  pe preşedintele ucrainean Volodimir Zelenski să asiste…

6 ore ago

Noi reguli mai relaxate privind datoria publică şi deficitul bugetar în ţările UE

Ţările UE au adoptat, definitiv, noi reguli care reglementează nivelul datoriei publice pe care o…

7 ore ago

Peste 900 de secţii de votare pentru românii din străinătate, la europarlamentare

Ministrul de Externe, Luminiţa Odobescu, a anunţat că au fost organizate 916 de secţii de…

8 ore ago

Lovitură pentru Iohannis! Turcia îl va susţine pe Mark Rutte la şefia NATO

Turcia le-a transmis aliaţilor că va susţine candidatura premierului Mark Rutte pentru a fi următorul…

9 ore ago

Comisia Europeană aprobă ajutorul de stat în valoare de 95,3 milioane de euro pentru TAROM

Comisia Europeană a aprobat ajutorul de stat pentru restructurare în valoare de 95,3 milioane EUR…

10 ore ago

Acest website folosește cookies