Lanțul de farmacii Dona a ajuns la afaceri de aproape un miliard de lei
Grupul Dona, unul dintre cei mai mari jucători din retailul de medicamente, a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de 960 de milioane de lei, în creștere cu 13,3% față de anul anterior.
Grupul Dona, controlat de antreprenorul Eugen Banciu, este format din firmele Siepcofar, Dona.Logistică, Dona Marketing Group și Farmacia Dona.
În ceea ce privește investițiile, aproximativ 24 de milioane de lei au fost direcționate anul trecut către achiziții de licențe, construirea și amenajarea noului depozit ce urmează să fie lansat anul acesta, reamenajarea farmaciilor Dona și programele de pregătire profesională personalizate pe categorii de angajați. Printre proiectele importante derulate în 2016 se află lansarea sistemului de franciză Dona, continuarea procesului de rebranding și avansarea lucrărilor pentru depozitul Dona.Logistică.
„Anul trecut, piața farmaceutică a fost marcată de incertitudini, schimbări multiple și impredictibilitate. În ciuda contextului dificil, am reușit, cu mari eforturi, să obținem rezultate foarte bune”, a spus Mihaela Ungureanu, directorul general al Siepcofar.
Pentru 2017, reprezentanții companiei estimează o creștere a cifrei de afaceri cu 20%. Anul acesta, proiectele majore vizate sunt inaugurarea depozitului Dona.Logistică și continuarea extinderii rețelei de farmacii atât prin dezvoltare organică, precum și prin parteneriate în sistem de franciză DONA. Investițiile vor continua și anul acesta, valoarea estimată fiind de 17 milioane lei.