Lanțul clujean de cafenele Narcoffee Roasters, afaceri de peste trei milioane de lei în primul an de la lansare

Cristina Dobreanu 05/03/2018 | 13:07 Ştiri
Lanțul clujean de cafenele Narcoffee Roasters, afaceri de peste trei milioane de lei în primul an de la lansare

Narcoffee Roasters, lanțul de cafenele de specialitate deținut de către Marcelus Suciu, fondatorul Marty Restaurants și Dan Isai, fondatorul Salad Box, a înregistrat o cifră de afaceri de peste trei milioane de lei în primul an de la lansarea oficială pe piață.

Rezultatele obținute în primul an de activitate au fost generate de cele patru cafenele Narcoffee Roasters existente pe piața locală și internațională. Primele două cafenele au fost inaugurate la începutul anului trecut, în Cluj-Napoca. Au urmat apoi cafeneaua din AFI Palace Cotroceni, din București, iar tot anul trecut, Narcoffee Roasters a trecut granițele României, deschizând a patra locație din rețea și prima sa franciza la Praga, amplasată în centrul comercial Chodov.

„În 2017 investițiile noastre au fost îndreptate, preponderent, către inaugurarea celor patru cafenele din rețea. Credem cu tărie că potențialul de extindere a rețelei este foarte mare, ca atare, în acest an dorim să continuăm extinderea pe plan local, în special în București, unde estimăm încă două puncte de lucru, dar și pe plan internațional, în Cehia, Franța, Marea Britanie și SUA”, a declarat Dan Isai, co-fondator Narcoffee Roasters.

Potrivit reprezentanților companiei, se observă o creștere a consumului de cafea de specialitate în rândul românilor, iar acest lucru se reflectă și în volumul de vânzări înregistrat de lanțul de cafenele clujean, care, în primul an de la lansare a vândut peste 150.000 de produse pe bază de cafea, cele mai populare produse fiind flat white, cappuccino și latte.

CITEȘTE ȘI: Salată à la Cluj: povestea extinderii internaționale a unui brand românesc de mâncare sănătoasă

„2017 ne-a demonstrat că ne aflăm pe un drum ascendent în dezvoltarea afacerii, având în vedere consumul tot mai mare de cafea de specialitate în rândul românilor și nu numai. Pe baza acestor rezultate, dar și a planurilor pe care le avem pentru anul în curs, țintim creșterea cifrei de afaceri cu peste 100% în 2018”, a completat Marcelus Suciu, co-fondator Narcoffee Roasters.

Investiția inițială în Narcoffee Roasters a fost de 500.000 euro, sumă necesară pentru extinderea rețelei în Cluj și București. În acest moment, rețeaua numără patru locații, iar pe termen mediu, Narcoffee Roasters vizează francizarea conceptului și în SUA. Materia primă este adusă din țări precum Costa Rica, Etiopia, Guatemala sau Columbia și atent pregătită sub supervizarea lui Marius Nica, campion național de latte art și în primii zece profesioniști mondiali la cup tasting.

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.