Ştiri

La 10 ani de la lansare, retailerul online românesc DY Fashion estimează o cifră de afaceri de 5 milioane euro pentru 2022

În această lună, retailerul online cu capital 100% românesc DY Fashion împlinește 10 ani de la lansarea pe piața ecommerce din România și peste 1 milion de rochii vândute online. Pornit cu o investiție de 15.000 euro, DY Fashion estimează pentru 2022 o cifră de afaceri de 5 milioane euro.

În 2020, cifra de afaceri a fost de aproximativ 17,4 milioane lei (aprox 3,5 milioane euro), iar in 2021 CA a fost de aproximativ 21 milioane lei (aprox 4,2 milioane euro). Pentru 2022, compania estimează o cifră de afaceri de 5 milioane euro, cu o marjă de 10%.

În perioada evenimentelor, bonul mediu de cumpărături este 400 de lei, iar în perioadele normale coșul mediu este de 300-350 de lei. În medie, pe dyfashion.ro se realizează 12.000-14.000 de comenzi pe lună, iar cele mai multe comenzi vin din Bucureșți, Cluj-Napoca, Brașov, Iași, Constanța, Timișoara.

În prezent, pe site se regăsesc peste 29.000 articole diferite de la cele mai populare branduri românești: MBG Collection, Moze, La Donna, Ginette, Leonard Collection, Viada, plus colecțiile proprii DY Fashion. În topul celor mai căutate produse de pe dyfashion.ro sunt rochiile, in proportie de 85%.

“În cei 10 ani de când am lansat DY Fashion am decis să apelăm la micilie ateliere şi fabrici de confecţii româneşti pentru a le promova produsele în magazinul online. (…) Credem cu tărie în susţinerea producţiei locale şi în beneficiile care vin în timp în urma acestor acţiuni~, spun Irina și Dragoș Aipu, co-fondatorii DY Fashion.

Un alt obiectiv al business-ului online este creșterea notorietății brandului propriu DY Fashion, mărirea capacității de producție și creșterea numărului de modele din colecțiile proprii. Brandul propriu a fost lansat în 2021 în colaboarare cu designerul Irina Mușat. În momentul de față, 10% din vânzări îl reprezintă brandul propriu, iar până la finalul anului 2022 reprezentanții DY Fashion estimează o creștere de până la 20%.

Compania investește constant în digitalizarea platformei magazinului online și optimizarea proceselor, având ca obiectiv creșterea eficienței echipei, din care fac parte 30 persoane. Investițiile anuale în dyfashion.ro se ridică la peste 2 milioane euro (inclusiv investițiile în promovare).

NewMoney

Recent Posts

Profitul net al OMV Petrom a scăzut cu 6% în primul trimestru

Profitul net al OMV Petrom a scăzut cu 6% în primul trimestru, la 1,39 miliarde…

36 de minute ago

Ce își uită românii în Uber și cum pot recupera obiectele

Uber își continuă tradiția și lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate…

o oră ago

Teilor Holding raportează un profit net de 22,4 milioane de lei în 2023

Teilor Holding SA, un grup de companii care include lanțul de bijuterii de lux TEILOR,…

o oră ago

ANAF a demarat proceduri de control privind raportarea „Country-by-Country”

Adoptată pentru prima dată în anul 2017 în România, obligația de raportare pe fiecare țară…

2 ore ago

Meteo: Cum va fi vremea în luna mai

Meteorologii anunţă că, de 1 mai şi de Paşte, temperaturile vor fi uşor mai ridicate…

2 ore ago

Sondaj INSCOP: Nicuşor Dan, pe primul loc în intențiile de vot

Actualul primar al Capitalei, Nicuşor Dan, se află pe primul loc în intenţiile de vot…

2 ore ago

Acest website folosește cookies