Kingfisher a lansat un nou brand: GoodHome. În planurile de dezvoltare ale companiei, este inclusă și România

NewMoney 20/05/2019 | 15:24 Ştiri
Kingfisher a lansat un nou brand: GoodHome. În planurile de dezvoltare ale companiei, este inclusă și România

Britanicii de la Kingfisher, companie care deține în România lanțul de magazine de bricolaj Brico Dépôt, au lansat recent, la Londra, un nou brand – GoodHome, care își propune să simplifice activitatea de îmbunătățire a locuinței.

Această acțiune marchează ultima etapă din procesul de transformare a Kingfisher. În ultimii trei ani, compania a unificat procesul de aprovizionare, a dezvoltat noi game de produse și servicii și a investit în îmbunătățirea experiențelor digitale omnichannel. Ca parte a strategiei de dezvoltare, odată cu lansarea GoodHome se merge și pe un alt format de magazin, de talie mai mică (500-1000 mp), deschis în punctele aglomerate ale orașelor.

Potrivit datelor companiei, produsele și serviciile GoodHome vor fi disponibile și online (din luna mai 2019), în magazinele B&Q, Castorama și BricoDepôt din Marea Britanie, Franța. De asemenea, în funcție de rezultatele proiectului-pilot din Londra, se va lua și decizia momentului în care acest brand va ajunge în România.

„Casele sunt importante pentru oameni, dar îmbunătățirea locuinței poate fi complicată și stresantă, un adevărat coșmar. De aceea, vrem să transformăm complet această activitate. GoodHome este brandul pe care-l asociem cu tot ceea ce facem,astfel încât îmbunătățirea locuinței să fie accesibilă tuturor: o nouă ofertă de produse, noi servicii, noi concepte de magazine, centrul nostru de training și noua noastră fundație caritabilă”, a declarat Véronique Laury, CEO Kingfisher.

La nivel local, Brico Dépôt România înseamnă un lanț de 34 de magazine, cu aproximativ 2.600 de angajați. Britanicii au cumpărat în 2017, de la omul de afaceri turc Ömer Süsli, rețeaua de 26 de magazine Praktiker, prezentă atunci în 23 de orașe din țară, pe care, ulterior, a rebranduit-o.