Kaufland intră cu mărci proprii pe piața de produse bio și vegetariene

Andreea Neferu 13/01/2017 | 19:20 Ştiri
Kaufland intră cu mărci proprii pe piața de produse bio și vegetariene

Lanțul german de hipermarketuri Kaufland România a lansat două mărci proprii pe zona de produse ecologice, vegetariene și vegane, K-Bio și K-take it veggie.

Astfel, gama K-Bio cuprinde 43 de produse, de la brânză din lapte acru până la produse de panificație cu ovăz și alac, iar sortimentul K-take it veggie numără 34 de produse, precum creme tartinabile, băuturi din soia, orez sau migdale, mezeluri fără carne sau falafel. Ambele game ar urma să fie extinse în perioada următoare.

Sortimentul marcă proprie K-Bio cuprinde 43 de produse ecologice variate – de la brânză din lapte acru, până la produse de panificație cu ovăz și alac – gama aflându-se în curs de extindere. Produsele K-Bio poartă sigla oficială de certificare bio și corespund directivelor stricte ale eco-regulamentului Comisiei Europene.

„Din ce în ce mai mulți oameni se preocupă în mod constant de alimentația lor, din rațiuni diverse și sub diverse forme. Kaufland oferă acum și o mare varietate de produse ecologice, vegetariene și vegane”, a spus Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.

Kaufland este liderul pieței locale de comerț modern, cu afaceri de peste 2 miliarde de euro în 2015. Compania are în prezent 112 magazine, dintre care 5 deschise anul trecut.

 


FOTO: Kaufland

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.