Kaufland marchează pragul de 150 de hipermarketuri în România cu deschiderea noului magazin din Brașov joi, 17 februarie 2022.
Noul magazin este localizat în cartierul Tractorul din Brașov, pe str. 13 Decembrie 90E, și este al treilea hipermarket Kaufland din oraș. Cu ocazia deschiderii, clienții sunt așteptați cu reduceri și oferte speciale la articole non-alimentare, precum și un concurs inedit al cărui mecanism presupune utilizarea Kaufland Card.
Prin deschiderea acestui nou hipermarket, Kaufland anunță că va genera peste 100 de locuri noi de muncă.
Magazinul ocupă o suprafață construită de peste 13.000 mp, dispuși pe cele două etaje, dintre care 3.700 mp sunt alocați spațiului de vânzare. Parcarea este acoperită și are o capacitate de 302 de locuri pentru mașini, dintre care 10 locuri pentru familii și 11 pentru persoane cu dizabilități. Cei care conduc mașini electrice au la dispoziție două locuri de parcare cu acces la stațiile de încărcare.
Programul de lucru este de la 7:30 la 22:00 de luni până sâmbătă, iar duminică de la ora 8:00 la 21:00.
Magazinul este dotat cu 16 case de marcat, dintre care 6 case express.
Hipermarketul dispune de un raion de pește proaspăt, vitrină cu servire asistată, cu o lungime de 22 metri, raioane de fructe și legume, brutărie, produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.
Pentru clienții interesați să cumpere mâncare deja preparată, meniuri diverse sunt disponibile la punctul Grill cu care este dotat noul magazin. Galeria comercială din cadrul acestuia le oferă clienților acces la farmacie, produse naturiste, o casă de schimb valutar, precum și la zona de Food Court, cu pizza, mâncare gătită și produse proaspete de patiserie și cofetărie.
„150 de magazine înseamnă pentru noi șansa de a fi mai aproape de clienții noștri, de a susține producătorii și partenerii români și, desigur, de a fi un sprijin pentru economia locală. Anul acesta, la fel ca în 2021, ne-am propus un ritm alert de expansiune, pe care îl susținem cu toate resursele necesare. Rămânem același partener de încredere, ne asumăm să rămânem un actor implicat, care contribuie concret la crearea de locuri de muncă, creșterea calității vieții și o dezvoltare durabilă a comunității locale”, spune Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.
În linie cu angajamentul Kaufland România față de mediu, noul hipermarket dispune de următoarele infrastructuri ecologice:
Magazinul integrează și un punct de colectare a măștilor de unică folosință, care vor fi ulterior eliminate din mediu și valorificate energetic, în cadrul unui proiect pilot de mediu, inițiat de organizația neguvernamentală „Orașul Meu, Culorile Mele”, cu sprijinul Kaufland România. Vor fi putea fi colectate patru tipuri de măști: măștile de plastic de unică folosință, măștile FFP2, măștile FFP3 și măștile chirurgicale, dacă nu provin dintr-un mediu medical. Nu vor putea fi colectate măști din material textil, confecționate acasă sau alte articole de protecție, deșeuri periculoase (ascuțite, inflamabile, reactive, corozive, toxice, infectate sau patogene), deșeuri medicale, baterii, recipiente sub presiune sau sticlă spartă.
Sectorul de e-commerce din România este evaluat la aproximativ 7 miliarde de euro pentru finalul…
Ministrul Economiei, Ştefan Radu Oprea, a anunţat că programul Start Up Nation, va beneficia din…
Preşedintele Consiliului Concurenţei, Bogdan Chiriţoiu, a declarat vineri că rezultatele investigaţiei sectoriale privind sectorul bancar…
Adâncirea dezechilibrelor fiscale prin solicitarea de facilităţi ar putea avea la bază o speranţă deşartă…
Compania Meta Platforms este vizată de o investigaţie majoră din partea Uniunii Europene legată de…
Parlamentul de la Chişinău a adoptat joi o hotărâre privind desfăşurarea referendumului privind aderarea Republicii…
Acest website folosește cookies