Rețeaua de retail Kaufland a anunțat că aduce pe piață brandul argentinian Franui, care, într-o primă fază, va fi disponibil în cinci magazine din Republica Moldova.
Franui este un snack dulce cunoscut în toată lumea, produs în Valencia, Spania. „După luni de muncă neîntreruptă, un vis a devenit realitate. Suntem foarte entuziasmați să lansăm Franuí în Moldova în parteneriat cu Kaufland. (…) Franui este prezent acum în 20 de țări”, a declarat Leticia Fenoglio, CEO Franui.
Compania este o afacere de familie, fiind înființată de emigranți de origine italiană care s-au stabilit în Patagonia, Argentina, în 1948. Marca a cunoscut o extindere rapidă în America Latină iar în 2020 a început să fie produs în fabrica proprie din Valencia, Spania, pentru a se extinde la nivel global.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.500 de magazine în 8 țări, 155.000 de angajați și o rețea de 172 de magazine în România.
Sectorul de e-commerce din România este evaluat la aproximativ 7 miliarde de euro pentru finalul…
Ministrul Economiei, Ştefan Radu Oprea, a anunţat că programul Start Up Nation, va beneficia din…
Preşedintele Consiliului Concurenţei, Bogdan Chiriţoiu, a declarat vineri că rezultatele investigaţiei sectoriale privind sectorul bancar…
Adâncirea dezechilibrelor fiscale prin solicitarea de facilităţi ar putea avea la bază o speranţă deşartă…
Compania Meta Platforms este vizată de o investigaţie majoră din partea Uniunii Europene legată de…
Parlamentul de la Chişinău a adoptat joi o hotărâre privind desfăşurarea referendumului privind aderarea Republicii…
Acest website folosește cookies