Investiții în autocare pentru cei care nu călătoresc cu avionul

NewMoney 02/07/2019 | 15:15 Ştiri
Investiții în autocare pentru cei care nu călătoresc cu avionul

Pentru că tot mai multe agenții de turism dezvoltă programe adresate seniorilor, apare tot mai pregnant și o nevoie în programul lor de investiții. Este vorba despre bugetele construite exclusiv pentru achiziția de autocare, în contextul în care persoanele trecute de o anumită vârstă preferă autocarul în locul avionului.

De exemplu, de curând, agenția Hello Holidays a achiziționat două autocare de lux marca Setra, fabricate în Germania, investiția totală ridicându-se la aproximativ 700.000 euro. „Autocarele Setra au rămas singurele modele a căror producție mai are loc în Germania. Setra 516 HD a costat în jurul a 300.000 euro, iar modelul Setra 519 HD în jurul a 400.000 euro”, spune Mădălina Balaiban, fondatoarea agenției de turism Hello Holidays și a companiei Hello Holidays Transport.

Aceste autocare vor fi utilizate în special pe rutele internaționale și vor parcurge trasee spre Grecia, Turcia, dar vor fi folosite și pentru unele circuite prin Europa. În plus, se vor încadra bine în programul „O zi cât o vacanță”, promovat de agenție pentru escapadele de o zi în locuri turistice din România și Bulgaria, precum Transfăgărășan, Bran, Transalpina, Delta Dunării, Veliko Tarnovo, Balcik.

În prezent, Hello Holidays deține în portofoliu 18 mașini, dintre care: 9 autocare, 6 microbuze și 5 autoturisme, pentru transport local și internațional.

Modelul de business aplicat de Mădă­lina Balaiban – turism și transport, în ace­lași timp – e practicat și de alți jucători din turismul local, cum ar fi Dragoș Anastasiu, proprietarul grupului Eurolines, unul dintre cei mai mari operatori ai pie­ței.