Ştiri

Innobyte estimează o cifră de afaceri de 1,75 milioane euro și EBITDA de 400.000 euro

Innobyte, companie românească de dezvoltare software specializată în eCommerce, estimează că va încheia 2020 cu o cifră de afaceri de 1,75 milioane de euro, o creștere de 50% față de anul precedent. De asemenea, profitabilitatea companiei a crescut, Innobyte înregistrând o triplare a indicatorului EBITDA, până la 400.000 euro.

Evoluția pozitivă vine pe fondul contribuției la dezvoltarea serviciilor clienților actuali ai companiei, într-o perioadă dominată de dezvoltarea accelerată a digitalului.

„La începutul anului ne-am propus o cifră de afaceri de 1,4 mil.eur, însă nevoile clienților noștri, într-o perioadă cu provocări digitale majore cum a fost 2020, s-au accelerat și au generat volume de business în consecință. 2020 ne-a solicitat la maximum prezența, iar echipa Innobyte a lucrat la foc continuu pentru a asigura suport companiilor pentru care furnizăm soluții digitale”, spune Cătălin Bordei, Managing Partner Innobyte.

2020, context și comportament al pieței

Comerțul online a fost, pentru multe afaceri, singurul canal de vânzări care nu a suferit direct pe fondul restricțiilor impuse în contextul pandemic. Multe companii au intrat în 2020 pe segmentul de vânzări online, dar și mai multe au urmărit să-și consolideze poziția și să-și accelereze creșterea pentru a compensa, astfel, încetinirea ritmului din offline.

„Primul trimestru a debutat cu o perioadă de incertitudine în contextul economic imprevizibil. Din luna aprilie am înregistrat, însă, o creștere exponențială a cererii de servicii, fie că vorbim de startup-uri sau de clienți cu o poziție deja consolidată în online. Serviciile oferite de Innobyte folosesc tehnologii moderne și scalabile, iar expertiza avansată în consultanță pe care o deținem a devenit, practic, un avantaj competitiv pentru clienți” a precizat Cătălin Bordei, Managing Partner Innobyte.

Ce și-au dorit în 2020 companiile

  • Implementarea de noi modele logistice adaptate contextului și restricțiilor.
  • Accent pe analiza și îmbunătățirea performanței platformei de eCommerce, dar și pe facilitarea procesului de comandă.
  • Securizarea platformei și a informațiilor personale ale clienților, elemente critice mai ales în contextul actual.

“Piața de eCommerce se maturizează, lucru evidențiat de procentele în creștere continuă a plății cu cardul, dar și a dezvoltării platformelor – care devin tot mai complexe și mai user friendly. Preferința pentru cumpărături online este o tendință care se va menține și după revenirea la un context lipsit de restricții”, spune Cătălin Bordei.

Impactul și rezultate Innobyte

Odată cu creșterea cifrei de afaceri, Innobyte și-a optimizat semnificativ performanța în ceea ce privește profitul. Estimările companiei în ceea ce privește EBITDA la finalul anului arată un rezultat de 400.000 euro – cel mai mare înregistrat de Innobyte în ultimii 5 ani.

„Suntem într-o etapă în care punctele de întâlnire cu consumatorii sunt în plin proces de transformare, la fel și comportamentul acestora și al companiilor care doresc să le rămână aproape. Prezența online și conectarea cu publicul tău prin tehnologie sunt esențiale, iar dacă până acum erau un plan pe termen mediu, au devenit o necesitate imediată pentru orice companie care dorește să rămână pe piață și să fie competitivă în următorii ani”, consideră Cătălin Bordei.

Activitatea Innobyte se concentrează pe a oferi soluții cu rezultate de business pe termen lung atât pentru clienții săi locali, cât și pentru cei activi internațional, dar și pe a maximiza impactul pozitiv al digitalizării.

Platformele și magazinele online dezvoltate de Innobyte la nivel local procesează lunar zeci de mii de comenzi și generează cifre de afaceri de peste 100 de milioane de euro.

Andrei Dumitru

Recent Posts

La derbyul Rapid – FCSB, fotbaliștii au trecut la roz pentru a susține lupta împotriva cancerului

Duminică, 19 mai, derbyul etapei a debutat pe stadionul din Giulești cu un moment emoționant…

o oră ago

România, pe locul 3 în topul celor mai mari exportatori de miere din UE

Statele membre ale Uniunii Europene au importat anul trecut din ţările situate în afara blocului…

o oră ago

Noul Chat GPT-4o, semnal important în piață pentru investitori. De ce aceștia nu trebuie să rămână în urmă?

După ce OpenAI a prezentat cel mai recent model al său, Chat GPT-4o, care pare…

2 ore ago

„Litoralul pentru toţi” va avea loc între 31 mai – 20 iunie. Tarifele încep de la 35 de lei pe noapte

Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) anunţă lansarea programului social “Litoralul pentru toţi”, care se…

3 ore ago

Christian Tour a înregistrat o creștere de peste 60% a veniturilor din vânzări în 2023

Agenția de turism Christian Tour a încheiat anul 2023 cu venituri din vânzări de peste…

3 ore ago

Acest website folosește cookies