Inbound și Outbound: cele mai utilizate module de software omnichannel (P)

NewMoney 04/04/2023 | 14:53 Ştiri
Inbound și Outbound: cele mai utilizate module de software omnichannel (P)

Software-ul Omnichannel Call Center este folosit de multe companii din diverse industrii, cum ar fi serviciile financiare și de asigurări. Campaniile sale de Outbound și activitatea Inbound sunt cele mai utilizate module, datorită productivității pe care o oferă în comunicarea rapidă cu clienții.

Aceste tip de software Customer Support ajută companiile să își îmbunătățească activitatea digitală și să îmbunătățească experiența clienților, prin furnizarea unei experiențe profesionale pe toate canalele. De asemenea, oferă Soluții de Contact Center, Customer Care și Marketing Automation. Platforma multichannel combină fluxurile de lucru automatizate cu agenții live, pentru a simplifica procesele repetitive și a îmbunătăți astfel experiența clienților.

Serviciul de relații cu clienții este elementul esențial al oricărei afaceri, dar a devenit din ce în ce mai complex datorită naturii „omnichannel” a pieței actuale. Utilizarea mai multor canale, cum ar fi mesageria text și e-mailul, necesită o abordare mai complexă a serviciilor pentru clienți. Acesta este motivul pentru care software-urile Call Center inbound & outbound oferă o suită Omnichannel Call Center care îți permite să te conectezi, gestionezi și automatizezi fiecare interacțiune – înainte, în timpul și după o achiziție – prin orice canal de comunicare.

Inbound software oferă puterea de a gestiona cu ușurință campaniile, fără griji cu privire la partea tehnică a lucrurilor. Cu acest instrument se înregistrează toate apelurile, se utilizează un număr nelimitat de ramuri pentru un IVR, se obține un sistem eficient de gestionare a apelurilor pierdute și se creează anunțuri și mesaje de întâmpinare personalizate. Pagina de client are istoricul interacțiunilor, astfel încât comunicarea să fie eficientă între companie și client!

Campaniile de outbound sunt cea mai bună soluție pentru a genera noi lead-uri, a intra în contact cu noi clienți și stimula vânzările. Este ușor să creezi și să editezi scripturi de apeluri folosind un software omnichannel AI ușor de utilizat, de tip drag-and-drop. În combinație cu monitorizarea în timp real, există posibilitatea de a urmări întotdeauna performanța și rezultatele obținute.

Companiile de software care oferă o soluție foarte simplă pentru nevoile de Customer Care sunt foarte căutate în zilele de azi. Acestea servesc ca platformă de telefonie în cloud pentru companii mici, mijlocii și mari, atât pe piața românească, cât și pe cea internațională. Tehnologia de infrastructură Omnichannel Call Center este folosită de peste un număr considerabil de companii internaționale, din întreaga lume.

Este important ca interfața de utilizator a software-ului Call & Contact Center să fie intuitivă și ușor de utilizat, astfel încât să te concentrezi asupra clienților tăi și nu asupra tehnologiei. Aplicațiile permit companiilor să ofere servicii excepționale pe mai multe canale și dispozitive.