IKEA România a înregistrat în anul fiscal 2022 o creştere de 2,5% a vânzărilor totale, respectiv de peste 13% pentru comerţul online, comparativ cu anul precedent. De asemenea, a vândut peste 22 de milioane de produse, dintre care 66,55% au fost piese de mobilier şi 34,2% accesorii, cifra de afaceri ajungând la peste 1 miliard de lei.
”IKEA România a înregistrat rezultate pozitive în anul fiscal 2022 – desfăşurat în intervalul 1 Septembrie 2021 – 31 August 2022 – cu o creştere de 2,5% a vânzărilor totale, respectivde peste 13% pentru comerţul online, comparativ cu anul precedent. Mai mult, IKEA a vândut peste 22 de milioane de produse, dintre care 66,55% au fost piese de mobilier şi 34,2% accesorii, cifra de afaceri ajungând la peste 1 miliard de lei”, anunţă marţi compania.
Peste 4,5 milioane de oameni au vizitat magazinele IKEA din România, iar magazinul online a avut peste 31,2 milioane de vizitatori.
”Anul fiscal 2022 a înregistrat o creştere şi în ceea ce priveşte comenzile online, compania înregistrând un total de peste 400.000 de comenzi. Cel mai popular produs a fost purificatorul de aer FORNUFTIG, cu peste 2.400 de piese vândute în total, în timp ce categoria de mobilă favorită a fost HEMNES, cu peste 12.700 de piese vândute”, transmite IKEA.
„An de an, menţinem pe piaţa din România o creştere solidă, indiferent de provocările cu care ne-am confruntat atât noi, cât şi întregul sector privat. Sunt foarte recunoscătoare pentru toate eforturile colegilor noştri, care ne-au ajutatsă ne extindemşi să ne asigurăm că IKEA rămâne un brand accesibilpentru cât mai mulţi români.”, a declarat Violeta Neniţă, Market Manager, IKEA România.
De asemenea, reprezentanţii companiei mai consemnează că ”în ultimele 12 luni, au fost vânduţi peste 2,5 milioane de hotdogi, o cantitate suficientă pentru a crea un drum de 433 km până la Timişoara, zonă care reprezentă următorul reper important în extinderea IKEA în România”.
IKEA România mai anunţă că a deschis recent un punct de ridicare comenzi în Oradea, iar următorul va fi în Sibiu. În plus, compania a lansat în septembrie un nou serviciu de ridicare a comenzilor în magazinul IKEA Pallady, Click & Collect Box.
Totodată începând cu 1 octombrie, compania scade preţurile unora dintre produsele gamelor sale.
Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…
Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…
Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…
Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…
Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…
Acest website folosește cookies