Ştiri

IKEA România a înregistrat o creştere a vânzărilor online şi offline, în anul fiscal 2022

IKEA România a înregistrat în anul fiscal 2022 o creştere de 2,5% a vânzărilor totale, respectiv de peste 13% pentru comerţul online, comparativ cu anul precedent. De asemenea, a vândut peste 22 de milioane de produse, dintre care 66,55% au fost piese de mobilier şi 34,2% accesorii, cifra de afaceri ajungând la peste 1 miliard de lei.

”IKEA România a înregistrat rezultate pozitive în anul fiscal 2022 – desfăşurat în intervalul 1 Septembrie 2021 – 31 August 2022 – cu o creştere de 2,5% a vânzărilor totale, respectivde peste 13% pentru comerţul online, comparativ cu anul precedent. Mai mult, IKEA a vândut peste 22 de milioane de produse, dintre care 66,55% au fost piese de mobilier şi 34,2% accesorii, cifra de afaceri ajungând la peste 1 miliard de lei”, anunţă marţi compania.

Peste 4,5 milioane de oameni au vizitat magazinele IKEA din România, iar magazinul online a avut peste 31,2 milioane de vizitatori.

”Anul fiscal 2022 a înregistrat o creştere şi în ceea ce priveşte comenzile online, compania înregistrând un total de peste 400.000 de comenzi. Cel mai popular produs a fost purificatorul de aer FORNUFTIG, cu peste 2.400 de piese vândute în total, în timp ce categoria de mobilă favorită a fost HEMNES, cu peste 12.700 de piese vândute”, transmite IKEA.

„An de an, menţinem pe piaţa din România o creştere solidă, indiferent de provocările cu care ne-am confruntat atât noi, cât şi întregul sector privat. Sunt foarte recunoscătoare pentru toate eforturile colegilor noştri, care ne-au ajutatsă ne extindemşi să ne asigurăm că IKEA rămâne un brand accesibilpentru cât mai mulţi români.”, a declarat Violeta Neniţă, Market Manager, IKEA România.

De asemenea, reprezentanţii companiei mai consemnează că ”în ultimele 12 luni, au fost vânduţi peste 2,5 milioane de hotdogi, o cantitate suficientă pentru a crea un drum de 433 km până la Timişoara, zonă care reprezentă următorul reper important în extinderea IKEA în România”.

IKEA România mai anunţă că a deschis recent un punct de ridicare comenzi în Oradea, iar următorul va fi în Sibiu. În plus, compania a lansat în septembrie un nou serviciu de ridicare a comenzilor în magazinul IKEA Pallady, Click & Collect Box.

Totodată începând cu 1 octombrie, compania scade preţurile unora dintre produsele gamelor sale.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Noi obligaţii pentru transportatorii rutieri. Ce prevede Ghidul privind Sistemul national e-Transport

Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…

22 de ore ago

Se extind parcurile eoliene din România. Aviz al Ministerul Mediului pentru 81 de turbine

Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…

22 de ore ago

ANRE explică de ce este obligatorie montarea contoarelor de măsurare a energiei electrice la prosumatori

Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…

23 de ore ago

Adrian Câciu: Valoarea investiţiilor publice a crescut cu 70% în primul trimestru din 2024

Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…

23 de ore ago

Deficitul bugetar a crescut la 2,06% din PIB în primele trei luni ale anului

Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…

23 de ore ago

Câți bani cheltuie românii pentru masa de Paște – Sondaj

Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…

o zi ago

Acest website folosește cookies