Hotelul Sheraton București vrea o creștere a afacerilor cu 20% în 2017

Cristina Dobreanu 31/05/2017 | 13:43 Ştiri
Hotelul Sheraton București vrea o creștere a afacerilor cu 20% în 2017

Hotelul Sheraton București a încheiat 2016 cu o cifră de afaceri de aproximativ 10 milioane de euro. Serviciile de cazare au reprezentat 55% din totalul veniturilor, F&B, 30%, iar chiriile, 15%. Pentru anul în curs, reprezentanții Sheraton estimează venituri cu 20% mai mari, până la circa 12 milioane de euro.

Compania are programate, pentru prima parte a anului, investiții de peste 350.000 de euro în cofetăria Centro, în crearea unui centru de relaxare ce va fi deschis la începutul lunii iulie și în extinderea parcării.

Fiindcă printre obiectivele Sheraton se numără și refacerea întregului meniu și repoziționarea restaurantului Avalon, respectând cele mai înalte standarde de calitate pentru un hotel de 5 stele, Ashlie Dias, Executive Chef, și Bogdan Bazaoache, Manager F&B, s-au alăturat, în luna mai, echipei hotelului.

Sheraton București este parte a lanțului hotelier Starwood Hotels & Resorts care a fost preluat în 2016 de către Marriott International. În urma preluării, Marriott a devenit cel mai mare lanț hotelier din lume cu 30 de branduri distincte (19 branduri din lanțul Marriott și 11 Starwood).

Cu o istorie de 80 de ani, Sheraton este unul dintre cele mai cunoscute și apreciate lanțuri hoteliere la nivel internațional. 500 de hoteluri, din 75 de țări, fac parte din familia Sheraton. Unitatea din București are 270 de camere, un centru modern de conferințe de 1.200 metri pătrați, și o zonă de restaurante.

 


FOTO: Sheraton

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.