Hotel Epoque, afaceri de 2,4 milioane de euro în 2016, în creștere cu 7%

Cristina Dobreanu 16/03/2017 | 15:40 Ştiri
Hotel Epoque, afaceri de 2,4 milioane de euro în 2016, în creștere cu 7%

Hotelul boutique de cinci stele Epoque a înregistrat o cifră de afaceri de 2,4 milioane euro anul trecut, în creștere cu 7% față de anul 2015.

Creșterea afacerilor se datorează avansului cu peste 33% a vânzărilor rezultate din MICE (Meeting, Incentive, Convention and Exhibition ) și cu 20% a restaurantului à la carte.

Pentru anul 2017, Epoque estimează venituri în creștere cu 7%, până la 2,6 milioane de euro, mizând pe o performanță constantă a segmentului de cazare și estimând o creștere de 30% a restaurantului de fine dining L’Atelier, precum și o creștere suplimentară de 5% a veniturilor rezultate din organizarea de evenimente.

Hotel Epoque se adresează călătorilor cu profil FIT (free independent travelers) a căror primă opțiune o reprezintă proprietățile de tip boutique. Călătorii internaționali reprezintă 85% din totalul oaspeților hotelului, iar ei provin în special din țări precum SUA, Marea Britanie, Israel, Franța sau Germania.

„Am început anul cu lucrări minuțioase de renovare și înnoire a mobilierului și interioarelor, proces care continuă în luna martie cu renovarea completă și elemente de redesign a etajului VIP. Pentru restul anului, estimările noastre includ o creștere suplimentară a segmentului MICE, care a avut un an extraordinar în 2016, dar prevăd și o evoluție spectaculoasă a restaurantului L’Atelier”, a declarat Diana Popescu, proprietar și CEO al Epoque Hotel și L’Atelier-l’art culinaire.

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.