Ştiri

Hamburgerul la putere: McDonald’s inaugurează un nou restaurant la Ploiești

McDonald’s deschide sezonul de vară prin inaugurarea restaurantului cu numărul 72, care va fi deschis pe 1 iunie, în centrul comercial Shopping City la Ploiești.

Acesta este cel de-al patrulea restaurant McDonald’s din Ploiești, deschis în urma unei investiții de 2,6 milioane lei.

Noul restaurant, bazat pe Experience of the Future (EOTF), prin sistemul inovator Service-Production Assembly, cu două kiosk-uri digitale pentru plasarea comenzilor, oferă clienților o servire la cele mai înalte standarde și o interacțiune mai rapidă și mai facilă.

„Deschidem noul restaurant din Ploiești la timp pentru sezonul de vară, cel mai aglomerat sezon la McDonald’s. Acesta este cel al patrulea restaurant din Ploiești, lucru care arată relația strânsă pe care o avem cu ploieștenii. Orașul Ploiești a fost unul dintre primele din România în care am deschis un restaurant McDonald’s acum peste 20 de ani și mă bucur să văd că și astăzi clienții ne vizitează din ce în ce mai des și își doresc să fim cât mai aproape de ei”, anunță Daniel Boaje, Director General Premier Restaurants România.

CITEȘTE ȘI: Apeși un buton și mănânci. Ce va face noul sistem informatic în care Mc Donald’s investește 10 milioane de euro

Restaurantul din Ploiești este prima deschidere de anul acesta, însă Premier Restaurants România urmează să mai deschidă încă șase restaurante.

Prin noua deschidere, McDonald’s asigură 40 de locuri de muncă și recrutează în continuare angajați în poziții de Crew, Manager Trainee, Guest Experience Leader și Hostess în toate restaurantele din țară.

Începând cu anul 2016, McDonald’s este parte a companiei Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare a restaurantelor McDonald’s din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania și Malta. Premier Capital plc operează 141 de restaurante în locatii importante, mai mult de jumătate dintre ele având McDrive și numeroase cafenele McCafé. În România, McDonald’s este lider al pieței restaurantelor, cu 72 de restaurante în 21 de oraşe. Până în prezent, compania a investit peste 800 de milioane de lei în România, are 4.500 de angajaţi şi primește zilnic peste 200.000 clienţi.

 

Cristina Dobreanu

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.

Recent Posts

Lensa a ajuns la venituri de peste 207 milioane de lei în 2023. Compania are o rețea de 81 de magazine în piața locală

Retailerul de optică Lensa a înregistrat venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând astfel…

15 minute ago

AeroVacanțe introduce pentru această vară 14 curse charter către Lesbos, a treia cea mai mare insulă din Grecia

AeroVacanțe, parte a grupului Aerotravel, mizează în 2024 pe destinații noi, mai accesibile pentru români,…

2 ore ago

EY: Investiţiile străine directe europene în România se confruntă cu primul declin în ultimii 3 ani

Investiţiile străine directe (ISD) europene se confruntă cu primul declin în ultimii trei ani, numărul…

2 ore ago

Grupul de turism rtk se lansează în România

rtk romania, subsidiara locală a rtk international (cu o rețea de peste 3.000 de agenții…

3 ore ago

Listarea Premier Energy Group, la BVB: Ţelul nostru e să devenim unul dintre liderii regionali în zona Balcanică

Premier Energy Group vrea să ajungă la peste 1.500 de MW energie instalată în surse…

3 ore ago

TEILOR lansează DAAR, un nou brand de bijuterii, cu un portofoliu axat pe diamantele create în laborator

Grupul TEILOR anunță lansarea unui nou brand de bijuterii, DAAR, pe piața din România. Cu…

3 ore ago

Acest website folosește cookies