Fapt Divers

Gucci şi Facebook, proces comun în California împotriva unei persoane care a vândut produse contrafăcute

Gucci şi Facebook au intentat un proces comun în California împotriva unei persoane care s-a folosit de platformele de socializare ale companiei americane pentru a comercializa produse Gucci contrafăcute, au anunţat, marţi, cele două companii.

Iniţiativa, o premieră de acest gen atât pentru Gucci, cât şi pentru Facebook, este cel mai recent exemplu al unui gigant al internetului care îşi uneşte forţele cu o marcă de lux pentru a combate proliferarea mărfurilor contrafăcute vândute prin intermediul reţelelor de socializare.

Nu este singurul proces de acest fel

Amazon a intentat procese similare în ultimul an împreună cu Valentino şi Ferragamo.

Gucci – motorul de profit al grupului francez Kering – şi Facebook afirmă într-un comunicat că inculpatul neidentificat a folosit mai multe conturi Facebook şi Instagram pentru a-şi promova afacerea internaţională online cu produse contrafăcute.

Vânzările online de genţi de mână, încălţăminte şi articole de îmbrăcăminte de lux au crescut în ultimul an, deoarece pandemia de coronavirus i-a obligat pe comercianţii cu amănuntul să îşi închidă temporar magazinele.

Grupuri precum Facebook sunt dornice să se implice mai mult pe piaţa produselor de lux şi în comerţul prin intermediul platformelor de socializare, dar pentru a face acest lucru trebuie să demonstreze că platformele lor nu sunt un canal de desfacere a produselor contrafăcute şi sunt sigure pentru mărci, dintre care unele sunt reticente în a vinde produsele lor prin intermediul unor terţi.

”Peste un milion de postări au fost eliminate de pe Facebook şi Instagram în prima jumătate a anului 2020, pe baza a mii de rapoarte de conţinut contrafăcut de la proprietarii de mărci, inclusiv Gucci”, se spune în comunicat.

Acesta a mai arătat că numai în 2020 acţiunile echipei interne pentru proprietate intelectuală a Gucci au dus la eliminarea din online a patru milioane de produse contrafăcute, confiscarea a 4,1 milioane de produse contrafăcute şi la dezactivarea a 45.000 de site-uri web, inclusiv conturi de socializare.

Sursa: CNBC/News.ro

NewMoney

Recent Posts

Inspectorii ANSVSA au pus sub sechestru sute de kilograme de produse alimentare

Inspectorii sanitari veterinari au controlat în ultima săptămână din luna aprilie peste 3.200 de unităţi…

o zi ago

SWIFT RESPONSE 24: Exerciţiu multinaţional cu 5.000 de militari, dintre care 2.000 de paraşutişti

România participă cu 2.300 de militari şi 220 de mijloace tehnice la un exerciţiu multinaţional…

o zi ago

Legea privind energia eoliană offshore va intra în vigoare în data de 30 mai

Legea privind energia eoliană offshore va intra în vigoare în data de 30 mai, a…

o zi ago

GHID. Cine poate beneficia de schema de ajutor de stat de 2,25 miliarde lei pentru investiţii în industrie

Ministerul Finanţelor a publicat Ghidul schemei de 2,25 miliarde lei pentru investiţii majore în industriile…

o zi ago

Klaus Iohannis a depus o cerere de pensionare

Catedra de profesor de Fizică a preşedintelui Klaus Iohannis de la Colegiul Naţional „Samuel von…

o zi ago

Cotaţiile la cacao s-au prăbuşit cu 27% în două zile

Cotaţiile futures la cacao s-au prăbuşit, pierzând până la 27% în doar două zile, iar…

o zi ago

Acest website folosește cookies