Ştiri

Grupul Godmother anunță o cifră de afaceri de 7,9 mil. euro în 2023

Grupul Godmother, care are ca nucleu agenția de brand experience Godmother, agenție de evenimente în industria de publicitate, și-a făcut public bilanțul pe anul 2023, anunțând o cifră de afaceri de 7,9 mil euro – o creștere cu 19% față de anul precedent.

Alte cifre relevante comunicate de agenție:

  • Peste 150 de evenimente organizate;

  • 560 de comenzi onorate;

  • 38 de clienți cu care a colaborat;

  • Echipa cuprinde 38 de profesioniști în experiența de brand și BTL;

  • Godmother a lansat încă două tool-uri noi proprii, pentru o gestionare optimă a evenimentelor și loializarea clienților.

”Implicarea noastră în proiecte regionale, precum și accesul la resurse și know-how internaționale au ridicat nivelul produsului de agenție, iar acest lucru s-a văzut nu doar la calitatea livrării, ci și în creșterea cu două cifre. A contat enorm și faptul că am investit în atragerea și formarea de talente, direcții noi de dezvoltare, punând accent pe adoptarea tehnologiei – pentru care clienții au un apetit din ce în ce mai ridicat”, spune Alice Gavril, Managing Partner Godmother.

Potrivit Godmother, prin apartenența la 27Names, o rețea ce reunește agenții independente de evenimente de top din Europa, agenția dezvoltă constant capabilitățile oamenilor și soluțiile inovatoare proprii – un element diferențiator în industria de evenimente.

Pentru 2024, Godmother anunță continuarea investițiilor în talente și în tool-uri de ultimă generație, care să integreze inteligența artificială și alte noi tehnologii în experiența completă de brand pe care o livrează clienților.

Serviciile agenției sunt grupate în trei mari categorii:

  • Events – transformarea evenimentelor corporative, a comunicării interne și employer branding-ului în experiențe autentice, de impact;

  • Experiențe memorabile de festival, caravane care generează interactivitate, standuri inovatoare și experiențe de brand imersive;

  • Instore – promoții de impact și activări dinamice în interior (magazine, showroom-uri etc).

Principalul business al grupului este Godmother (brand experience, evenimente), celelalte entități fiind Cognition (agenție de digital), Tappy (promoter digital), Cyberevent (hub de instalații digitale) și Brigada Creativă (evenimente pentru instituții publice).

Clienții Godmother provin din industrii precum: FMCG, retail, sectorul financiar, pharma, tehnologie, agrobusiness, electronice.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Ciolacu: România se dezvoltă economic. Salariul mediu a depăşit 1.000 de euro

Premierul Marcel Ciolacu a declarat că guvernanții au reușit să dezvolte România printr-o viziune bazată…

5 ore ago

Comisia Europeană estimează o creștere a PIB în 2024 de 1% în UE

Conform previziunilor din primăvară ale Comisiei Europene, creșterea PIB-ului în 2024 ar urma să fie de 1,0…

5 ore ago

Salina Praid îşi sistează temporar activitatea

Salina Praid îşi sistează temporar activitatea, atât de extracţie, cât şi de vizitare, după apariţia…

6 ore ago

România Atractivă, o nouă platformă de promovare a turismului cultural

Turiştii români şi străini pot descoperi, începând de miercuri, noi destinaţii de călătorie în ţara…

6 ore ago

Premierul slovac Robert Fico, victima unei tentative de asasinat (VIDEO)

UPDATE 18.17. Potrivit canalului Joj TV, Robert Fico a fost împușcat de un bărbat de 71…

7 ore ago

RAD ART FAIR 2024 se deschide pe 16 mai la Hotel CARO – Parteneriat

RAD ART FAIR, cel mai important eveniment dedicat pieței de artă contemporană din România se…

7 ore ago

Acest website folosește cookies