Grupul Floria a ajuns la o cifră de afaceri de 22 milioane de lei în 2018

NewMoney 19/03/2019 | 11:32 Ştiri
Grupul Floria a ajuns la o cifră de afaceri de 22 milioane de lei în 2018

Grupul Floria, cu operațiuni în online, prin Floria.ro, în retail, prin cele 6 florării Floria, precum și distribuție angro și amenajări peisagere, a crescut anul trecut cu 35% și a înregistrat o cifra de afaceri consolidată la nivel de Grup de 22 milioane de lei.

Divizia B2B cuprinde vânzări engros către clienți tip key account (hypermarketuri și supermarketuri) și IMM (floriști, florării și depozite de flori) și a generat 57% din veniturile grupului, respectiv 12.5 milioane de lei.

„Anul trecut ne-am propus să ne focalizăm pe dezvoltarea către segmentul B2B, iar astăzi suntem principalul furnizor local de plante și flori pentru hypermarketuri și supermarketuri cu prezență în București și alte 25 orașe ale țării. Începând cu 2018, Grupul Floria acționează ca broker de flori activ la nivel național pe segmentul B2B și a devenit alternativă locală la brokerii de flori din Olanda”, transmite  compania într-un comunicat.

Floria.ro, divizia online a Grupului Floria, își menține ponderea de 30% cu afaceri de 6.5 milioane de lei. Traficul pe dispozitive mobile a ajuns la 66%, în timp ce vânzările înregistrate pe mobile au crescut cu 33%.

În ceea ce privește preferințele clienților, aceștia și-au îndreptat atenția către buchetele cu volum considerabil și diametru de 25-30 cm, care combina flori de sezon diverse. Cele mai vândute au fost buchetele Vise colorate, Pasiune inocentă și Dragoste Nemărginită, topul fiind identic cu cel înregistrat în 2017.