Grecii de la Olympus investesc 20 de milioane de euro în fabrica din județul Brașov pentru a lansa un nou brand de iaurt

Andreea Neferu 26/07/2018 | 16:55 Ştiri
Grecii de la Olympus investesc 20 de milioane de euro în fabrica din județul Brașov pentru a lansa un nou brand de iaurt

Producătorul grec de lactate Olympus, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața de lactate din România, a investit peste 20 de milioane de euro într-o nouă linie de producție în fabrica pe care o deține la Hălchiu, județul Brașov, unde va realiza un nou brand de iaurturi, Stragghisto.

“Odată cu această nouă linie de producție, ne îmbogățim portofoliul de produse și livrăm consumatorilor Stragghisto, un produs (…) realizat conform unei rețete tradiționale, din inima Greciei”, a declarat Athanasios Giannousis (foto), director comercial Olympus România.

Iaurtul, cu un conținut scăzut de lactoză, este destinat în totalitate pieței locale și este distribuit în majoritatea marilor lanțuri de magazine din toată țara.

Fabrica Olympus de la Hălchiu se întinde pe o suprafață de 35.000 de metri pătrați și are o capacitate totală de colectare a laptelui de 75 de tone pe oră. Fabrica din Brașov produce iaurt, lapte proaspăt și UHT, brânză, precum şi smântână, produsele fiind distribuite atât pe plan local, cât și în Italia, Germania, Austria, Anglia și Suedia.

Olympus este prezent în România din 1999, iar până în prezent a investit pe plan local circa 130 de milioane de euro. Grupul, deținut de o familie aflată la a treia generaţie de producători de lactate, are sediul în Trikala, Grecia, și operează în 43 de ţări din toată lumea. În prezent, Olympus deține cinci unități de producție în trei țări (Grecia, România și Bulgaria).

CITEȘTE ȘI: Doi tineri din București au renunțat la viața de corporatist și au investit peste 6 milioane de euro într-o fabrică de lapte

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.