George Copos, la 20 de ani de Ana Hotels: „Îmi propun să fiu aici și peste 30 de ani”

Cristina Dobreanu 17/11/2016 | 13:00 Ştiri
George Copos, la 20 de ani de Ana Hotels: „Îmi propun să fiu aici și peste 30 de ani”

Omul de afaceri George Copos, fondatorul Ana Hotels, a spus, la aniversarea a douăzeci de ani de activitate ai companiei, că își dorește să aibă conexiuni cu această afacere și peste trei decenii.

„Îmi propun să fiu aici și peste 30 de ani și vă asigur că voi fi”, a spus omul de afaceri.

Compania Ana Hotels include în prezent șapte hoteluri și a avut afaceri de aproape 30 milioane de euro anul trecut, cea mai mare creștere a cifrei de afaceri din anul 2008. Înființată în 1996, compania deține șapte hoteluri din segmentul upscale și de lux situate în București, Poiana Brașov și Eforie Nord. Ana Hotels dispune de o capacitate totală de cazare de 975 camere.

„Recunosc că am îndrăznit foarte mult, dar am investit în același timp extrem de multă pasiune, creativitate și tenacitate în tot ceea ce am făcut. Și de aceea am reușit să creăm prima companie românească ce a ajuns să fie numărul unu în industria hotelieră”, a punctat antreprenorul.

George Copos le-a mulțumit celor peste 1.100 de oameni care lucrează în Ana Hotels.

„Nu ne vom opri aici. Avem deja proiecte pentru viitorii 3-4 ani, care înseamnă investiții în toate hotelurile noastre de peste 30 de milioane de euro”, a mai spus George Copos.

Planurile de investiții ale lui George Copos sunt detaliate de belgianca Christine Schillings, cea care de la începutul acestui an ocupă funcția de director general al Ana Hotels, într-un interviu pentru revista NewMoney.

Găsiți mai multe detalii în numărul 3 al revistei NewMoney, disponibil pe piață din 21 noiembrie!

 


FOTO: Mediafax

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.