Florăriile Magnolia, extindere cu o nouă locație în Craiova. Rețeaua a ajuns la 18 magazine în toată țara

Andrei Dumitru 17/01/2023 | 11:16 Ştiri
Florăriile Magnolia, extindere cu o nouă locație în Craiova. Rețeaua a ajuns la 18 magazine în toată țara

Cea de-a 18-a locație Florăriile Magnolia este de luna aceasta în Craiova. Aceasta poate fi găsită în centrul comercial Electroputere Mall și are o suprafață de 63 mp. Extinderea de acum completează prezența companiei în Craiova, unde livrează de ani buni prin achizițiile online.

Magnolia are în prezent florării în: București, Cluj, Bistrița, Baia Mare, Brașov, Constanța, Galați, Timișoara, Sibiu, Oradea și Târgu-Mureș.

Extinderea în Craiova prin noua locație Magnolia a venit ca răspuns la numărul mare de livrări realizate în acest oraș. Astfel, compania a decis să aducă experiența Magnolia și mai aproape de clienți, prin intermediul unei florării fizice.

„Îmi face mare plăcere să mă aflu în cea mai nouă locație Magnolia, proiect la care echipa noastră a lucrat în ultimele luni. Lucrările în sine au evoluat bine, încadrate în timp și conforme cu procedura și conceptul stabilite de la început. Iar, dacă privesc o poză cu spațiul din ziua primirii și mă uit la magazin acum, știu că a meritat toată munca depusă. Iar satisfacția clienților este cel mai bun feedback.

Plăcerea și uimirea cu care privesc magazinul și produsele ne confirmă că am făcut o treabă bună. Clienții sunt foarte încântați de florărie și mă bucur ca ne-au primit cu multă căldură la ei acasă. Mulți dintre ei au ținut să specifice că era necesar un asemenea spațiu și sunt fericiți că venim în ajutorul lor pentru cele mai frumoase cadouri, realizate de experți. Sunt impresionați de grija cu care ne ocupăm de ei, de plăcerea cu care le povestim despre plante și flori și de pasiunea cu care pregătim aranjamentele. Ne-au vizitat cu plăcere și curiozitate să vadă «bunătățile» chiar din prima zi”, a declarat Nicoleta Sturzu, PR Manager, Magnolia.

Conceptul locației a fost gândit încă de la început pentru clienți, ca aceștia să aibă posibilitatea de a fi cât mai aproape de flori, să le aleagă singuri chiar. A fost realizat în colaborare cu o firmă de arhitectură, recunoscută la nivel internațional, echipa în cauză cunoscând deja foarte bine care sunt cerințele și ideile de amenajare pe care le-au gândit, având astfel rezultate foarte bune și pe placul cumpărătorilor.

Odată cu această deschidere, compania își propune ca în 2023 să ajute cu 20% mai mulți clienți să aducă bucurie celor dragi și să transmită cele mai frumoase mesaje. De asemenea, planurile de extindere nu se opresc aici. Magnolia plănuiește și o lansare internațională cât de curând.