Ştiri

Flanco investește 7 milioane de lei pentru a reamenaja nouă dintre principalele sale magazine

Flanco se apropie de finalizarea unui proces amplu de reamenajare a nouă dintre magazinele sale, a căror suprafață totală, de 8.000 mp, reprezintă aproximativ 15% din întreaga rețea. Investiția s-a ridicat la o valoare de aproximativ 7 milioane lei.

Retailerul a demarat procesul în toamna anului trecut, cu magazinul Flanco Afi Cotroceni din București, urmat de alte puncte de vânzare principale din capitală – Flanco Orhideea, Flanco Drumul Taberei, Flanco Cora Lujerului, Flanco Sun Plaza – dar și din alte orașe din țară – Flanco Constanța Vivo, Flanco Arena Mall din Bacău, Flanco Shopping City din Galați, Flanco Brad din Pitești. Proiectul de reamenajare se va încheia la finalul lunii aprilie.

Principalul obiectiv de la care am pornit a fost acela de a armoniza spațiile de vânzare alocate fiecărei familii de produse, cu cererea clientului”, spune Ionut Cîrstea, Retail Manager Flanco. “Fiecare locație este diferită – avem magazine în care clienții vin preponderent pentru produse de necesitate, precum electrocasnicele mari – și locații în care clienții vin pentru gadgeturi, produse de lifestyle și aspiraționale. Scopul nostru a fost acela de a reface planul fiecărui magazin, astfel încât noua organizare a spațiului să reflecte mai bine interesele clienților care ne calcă pragul.

Pe lângă modificările aduse în modul de amplasare a categoriilor de produse, magazinele au beneficiat și de alte modernizări, precum: implementarea etichetelor electronice, culoare mai largi, înlocuirea mobilierului cu unul mai prietenos, care să încurajeze interacțiunea clienților cu produsele – în special în zonele de gaming, dispozitive smart și echipamente audio-video.

În faza de planificare a proiectului, am ales magazine cu trafic ridicat, cu un potențial important de vânzare, iar rezultatele nu au întârziat să apară. Încă de la finalul anului trecut am observat o creștere a vânzărilor în magazinele astfel reamenajate, fără a fi corelată, în mod obligatoriu, cu o creștere a traficului. Expunerea îmbunătățită a produselor de interes și posibilitatea clientului de a interacționa cu acestea, de a le observa și testa, au fost cele care au contribuit în mod esențial la rezultatele favorabile observate”, spune Ionuț Cîrstea.

Andrei Dumitru

Recent Posts

ANM dă alerta: Un nou VAL de FRIG peste România! PROGNOZA detaliată

Meteorologii au veşti proaste şi în această săptămână! Frigul pune stăpânire pe România. La munte…

5 ore ago

Florin Piersic, primul mesaj din spital: Sunt viu. Ţineţi-mă aproape

Actorul Florin Piersic a transmis, luni seară, un mesaj în care afirmă că este ”viu”.…

5 ore ago

SCHIMBĂRI în modul de acordare a concediilor medicale. LISTA bolilor pentru care se acordă direct 7 zile de concediu medical

Un Ordin comun al ministrului Sănătății și al președintelui Casei Naționale de Asigurări de Sănătate…

6 ore ago

Ciolacu: Vom avea una dintre primele două creşteri economice din Europa şi din UE

Premierul Marcel Ciolacu a declarat că, la sfârşitul anului, România va avea una dintre primele…

7 ore ago

BNR, veşti proaste despre evoluția inflației. Prognoze pesimiste pentru 2024

Banca Națională a României (BNR) susține că rata anuală a inflaţiei este aşteptată să se…

8 ore ago

Angajaţii de la Guvern, nemulţumiţi de salarii. Protest spontan la Palatul Victoria

UPDATE: Premierul Marcel Ciolacu a declarat că, dacă se va impune, va discuta cu salariaţii protestatari…

8 ore ago

Acest website folosește cookies