Ştiri

Flanco introduce în magazinul său online noi categorii de produse din afara sferei electro-IT

Flanco își extinde oferta disponibilă în magazinul său online, flanco.ro, cu noi categorii de produse din afara sferei electro-IT, acoperind atât zona bunurilor de larg consum, cât și pe cea a bunurilor de folosință îndelungată: anvelope, cosmetică și make-up, fitness și ciclism, bricolaj și obiecte sanitare, rechizite și birotică, articole de transport pentru copii și cărucioare, detergenți și produse de curățenie pentru interior și exterior, casă și decorațiuni.

Proiectul de extindere a gamei de produse a presupus dezvoltarea unei platforme de tip dropshipping, cu o investiție de peste 600.000 de euro.

Flanco este un brand românesc cu o istorie bogată, care a urmărit întotdeauna să optimizeze mixul de produse și gama de servicii pentru a oferi clienților săi soluții complete, pe măsura necesităților lor”, spune Radu Bercea, Director Canale Digitale, Flanco. “Clientul de azi urmărește să își eficientizeze timpul petrecut cu cumpărăturile, alegând soluția online pentru achiziția unei palete variate de bunuri, atât de larg consum, cât și de folosință îndelungată. Pentru a veni în întâmpinarea acestei nevoi, am decis să extindem gama de produse cu categorii din afara sferei electro-IT.

În oferta online a retailerului se regăsesc peste 1.500 de modele de anvelope, categorie care vine în completarea electronicelor și accesoriilor auto. Noile produse de îngrijire corporală și a tenului, cosmetice și de make-up întregesc oferta produselor electronice de îngrijire personală. De asemenea, echipamentele de fitness și ciclism se adaugă ofertei de vehicule electrice (trotinete, biciclete, hoverboard) și produse pentru activități sportive, tot mai căutate de cei preocupați de un stil de viață sănătos.

Gama este completată de detergenți și produse de curățenie pentru casă, cafea, puericultură și jucării, papetărie și birotică, bricolaj și grădină, produse menaj, sanitare etc.

În construcția noilor categorii de produse din portofoliul flanco.ro, ținem cont de interesul actual al clienților noștri, de capacitatea acestora de a atrage noi clienți, respectiv de potențialul lor de a genera cumpărături recurente, cum este cazul bunurilor de larg consum”, completează Radu Bercea.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Dogwifhat s-a prăbușit. O nouă monedă meme strânge 300.000 USD în prevânzare (P)

Dogwifhat (WIF), moneda meme care continuă să stârnească un val de conversații în comunitatea crypto,…

22 de ore ago

Din 13 mai, o nouã ediţie Tezaur: dobânzi neimpozabile de pânã la 6,85% pe an la titlurile de stat

Românii pot investi, începând de luni, 13 mai, în titlurile de stat TEZAUR, cu maturitãţi…

22 de ore ago

Peste 300 de tone de peşte şi produse din peşte au fost verificate de ANPC, iar la 71 de tone au fost găsite nereguli

Peste 300 de tone de peşte şi produse din peşte au fost verificate de comisarii…

23 de ore ago

Grupul Mol a înregistrat un profit de 382 de milioane de dolari, în scădere cu 29%

Grupul Mol a înregistrat în primul trimestru un profit înainte de impozitare de 382 milioane…

24 de ore ago

Freshful by eMAG: peste 123.000 de ouă și 4.600 de cozonaci și pască au fost comandate anul acesta de Paște

Pregătirile pentru Paște au fost făcute online, iar Freshful by eMAG, primul hypermarket 100% online,…

24 de ore ago

„Străzi deschise – Promenadă urbană”: Strada Pajurei din Sectorul 1 va fi deschisă pietonilor în weekendul 11-12 mai

Strada Pajurei, între strada Presei şi strada Făurei, va fi liberă de maşini şi deschisă…

o zi ago

Acest website folosește cookies