Flanco deschide un nou magazin în Oradea

Cristina Dobreanu 04/04/2017 | 14:51 Ştiri
Flanco deschide un nou magazin în Oradea

Retailerul electroIT Flanco inaugurează pe 6 aprilie cel de-al doilea magazin din Oradea, în cadrul centrului comercial Prima Shops, ajungând, astfel, la o rețea de 119 unități în toată țara.

„Oradea este unul dintre cele mai importante orașe pentru noi și unul dintre cele mai prospere din țară, așa că, la scurt timp după ce am închis unitatea din Era Park iată că deschidem un nou magazin”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail.

Noul magazin Flanco are o suprafață totală de 500 de metri pătrați și a fost inaugurat în urma unei investiții de 100.000 de euro. În această unitate vor lucra zece persoane.

Citiți și: Flanco Retail a avut vânzări de 205 milioane de euro în 2016 și mizează pe o creștere de 5% în acest an

“Dacă în 2016 ne-am concentrat pe extinderea puternică a rețelei, prin deschiderea a 25 de unități noi, în urma unei investiții de peste 10 milioane de lei, anul acesta, cuvântul cheie este “optimizare”. Avem, așadar, în vedere atât deschideri de magazine – am semnat deja cinci noi contracte de închiriere pentru anul acesta și ne aflăm în procesul de evaluare a altor 10-12 oportunități – cât și, acolo unde este cazul, închideri sau relocări”, adaugă CEO-ul Flanco Retail.

Flanco a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 917 milioane de lei (205 milioane de euro), cu 18% mai mare decât în anul precedent și aproape dublu față de media de creștere a pieței, de aproximativ 9,2%, conform rezultatelor GfK Temax. Retailerul are în prezent o rețea de 119 magazine în 74 de orașe.

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.