Fiecare român a realizat în medie câte patru tranzacții prin PayPoint în ultimul an

Andreea Neferu 26/05/2017 | 11:08 Ştiri
Fiecare român a realizat în medie câte patru tranzacții prin PayPoint în ultimul an

Operatorul de plăți în numerar și încărcare electronică prin puncte de retail PayPoint România a înregistrat în anul financiar 2016-2017, încheiat la finalul lunii martie, un volum total de 75 de milioane de tranzacții pe plan local, în creștere cu 12,1% față de anul precedent. Cu alte cuvinte, în medie, fiecare român a realizat aproape 4 tranzacții prin PayPoint în perioada aprilie 2016-martie 2017.

„Segmentele <> de afaceri, precum plata facturilor, încărcarea electronică, transferul de bani sau rovinieta, au adus creșteri importante, creșteri ce au fost complementate de intrarea pe segmente noi şi îndelung aşteptate, cum ar fi colectarea de taxe și impozite”, a spus Mugur Dogariu, managing director al PayPoint România.

În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub marcă proprie în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienți prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. În prezent, rețeaua punctelor de plată PayPoint numără peste 11.300 de terminale iar compania are încheiate contracte cu 138 clienți, printre care Enel Energie, Apa  Nova București, Vodafone, Telekom, Orange, Oriflame sau Rodbun Grup.

PayPoint România a închiriat anul acesta un spațiu de 1.300 mp la etajul 8 al clădirii Charles de Gaulle Plaza din zona Aviatorilor din Capitală. PayPoint avea deja sediul principal de peste opt ani în cadrul Charles de Gaulle Plaza, însă avea birouri și în clădirea Romană Offices din Capitală. Odată cu închirierea noului spațiu, echipele companiei vor fi reunite în Charles de Gaulle Plaza.

 


FOTO: PayPoint

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.