Fiecare român a realizat în medie câte patru tranzacții prin PayPoint în ultimul an
Operatorul de plăți în numerar și încărcare electronică prin puncte de retail PayPoint România a înregistrat în anul financiar 2016-2017, încheiat la finalul lunii martie, un volum total de 75 de milioane de tranzacții pe plan local, în creștere cu 12,1% față de anul precedent. Cu alte cuvinte, în medie, fiecare român a realizat aproape 4 tranzacții prin PayPoint în perioada aprilie 2016-martie 2017.
„Segmentele <
În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub marcă proprie în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienți prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. În prezent, rețeaua punctelor de plată PayPoint numără peste 11.300 de terminale iar compania are încheiate contracte cu 138 clienți, printre care Enel Energie, Apa Nova București, Vodafone, Telekom, Orange, Oriflame sau Rodbun Grup.
PayPoint România a închiriat anul acesta un spațiu de 1.300 mp la etajul 8 al clădirii Charles de Gaulle Plaza din zona Aviatorilor din Capitală. PayPoint avea deja sediul principal de peste opt ani în cadrul Charles de Gaulle Plaza, însă avea birouri și în clădirea Romană Offices din Capitală. Odată cu închirierea noului spațiu, echipele companiei vor fi reunite în Charles de Gaulle Plaza.
FOTO: PayPoint