Ştiri

Fashion House Pallady va demara lucrările la cea de-a doua fază, care va fi inaugurată în trimestrul doi al anului viitor

Fashion House Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, a anunţat joi că va demara lucrările la cea de-a doua fază a Fashion House Outlet Centre Pallady, deschis în primăvara anului trecut. Faza a doua aduce o extindere a spaţiului comercial cu 5.674 de metri pătraţi şi va fi inaugurată în trimestrul doi al anului viitor, investiţia totală în ridicându-se la 45 de milioane de euro.

Procesul de închiriere a spaţiilor din faza a doua de dezvoltare este în derulare, iar noii chiriaşi se vor alătura unui portofoliu solid care include branduri renumite precum Puma, Killtec, Tom Tailor, Lee Cooper, Triumph, Otter, Sizeer, Ecco, Colin’s şi US Polo Assn.

„Mixul de branduri premium şi reducerile atractive de până la 70% au fost ingredientele cheie care au transformat outletul într-un proiect de retail de succes. Extinderea spaţiului comercial cu încă aproximativ 5.700 de metri pătraţi va genera o creştere a numărului de vizitatori, dar şi a vânzărilor”, a declarat Brendon O’Reilly, managing director, Fashion House Group.

După finalizarea celei de-a doua etape, Fashion House Outlet Centre Pallady va avea un spaţiu total disponibil de peste 14.000 mp şi va găzdui 70 de magazine.

De asemenea, brandul american Nike va deschide la începutul lunii martie un magazin outlet pe o suprafaţă 527 de metri pătraţi, cu reduceri zilnice de cel puţin 30% din preţul iniţial.

Fashion House Pallady oferă zilnic discounturi de până la 70% şi are peste 300 de locuri de parcare.

Fashion House Group (FHGR) este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul de outleturi la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator şi operator de outleturi din ECE şi Rusia, cu experienţă dovedită în proiectarea, dezvoltarea, finanţarea, închirierea, operarea şi administrarea centrelor de tip outlet.

Portofoliul de proiecte realizate de către FHGR include şapte centre outlet Fashion House în Polonia, România şi Rusia. Primul centru outlet s-a deschis în 2004 în oraşul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice. În prezent, centrele outlet pun la dispoziţie în fiecare an peste 250 de mărci internaţionale celor 10 milioane de clienţi, în patru unităţi din România şi Rusia, cu o suprafaţă totală de aproximativ 70.000 mp.

Fashion House Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară.

Andrei Dumitru

Recent Posts

STUDIU. Comerţul online din România va crește în 2024 cu aproximativ 10%

Sectorul de e-commerce din România este evaluat la aproximativ 7 miliarde de euro pentru finalul…

21 de ore ago

Ministerul Economiei crește plafonul finanțării nerambursabile în cadrul programului Start Up Nation

Ministrul Economiei, Ştefan Radu Oprea, a anunţat că programul Start Up Nation, va beneficia din…

22 de ore ago

Consiliul Concurenței dă verdictul privind evoluţia sectorului bancar

Preşedintele Consiliului Concurenţei, Bogdan Chiriţoiu, a declarat vineri că rezultatele investigaţiei sectoriale privind sectorul bancar…

22 de ore ago

Lazea (BNR): Cei care solicită noi facilităţi fiscale, salarii, ştiind bine că anul viitor va urma o corecţie, la ce se aşteaptă?

Adâncirea dezechilibrelor fiscale prin solicitarea de facilităţi ar putea avea la bază o speranţă deşartă…

o zi ago

Meta Platforms, sub lupa anchetatorilor UE pentru conţinutul online

Compania Meta Platforms este vizată de o investigaţie majoră din partea Uniunii Europene legată de…

o zi ago

Undă verde pentru referendumul de aderare a Republicii Moldova la UE

Parlamentul de la Chişinău a adoptat joi o hotărâre privind desfăşurarea referendumului privind aderarea Republicii…

2 zile ago

Acest website folosește cookies