Centrul comercial Fashion House Outlet din Militari a avut vânzări cu 10% mai mari în 2017

Gabriel Bucur 28/03/2018 | 11:49 Ştiri
Centrul comercial Fashion House Outlet din Militari a avut vânzări cu 10% mai mari în 2017

Fashion House Outlet Centre, situat în vestul cartierului bucureștean Militari, a înregistrat, în 2017, cele mai bune rezultate din ultimii șapte ani, anunță reprezentanții primului centru profesionist de tip outlet din România.

Vânzările de retail s-au majorat cu 10%, în 2017, comparativ cu anul anterior, printr-un ritm de creștere de peste trei ori mai mare decât cel din 2016. Rezultatele sunt puse pe seama îmbunătățirii ofertei premium din centrul comercial, după cele opt deschideri de magazine și contracte de închiriere semnate în ultima vreme.

Totodată, rata de conversie, adică ponderea celor care cumpără din totalul vizitatorilor, a ajuns la 72%, după o creștere de 4% în ultimul an, și cu 8% a crescut suma cheltuită, în medie, de fiecare client al Fashion House Outlet Centre București.

Citiți și: Jumbo a deschis primul magazin din vestul Bucureștiului, după o investiție de cinci milioane de euro

Anul 2018 a adus o creștere de 10% a numărului de vizitatori și o majorare de 9,5% a vânzărilor, în luna ianuarie.

Anul trecut, primele branduri care și-au inaugurat magazine în centrul comercial din vestul Capitalei au fost Levi’s și Motor Jeans, urmate de Casa Convenienza by Casa Magica, Solmar Outlet, Tina R și Exclusive VN.

În același timp, și închirierile au fost pe plus. Mai multe mărci importante au intrat în Fashion House, precum Koton sau English Home. De asemenea, în perioada următoare, va fi deschis un magazin sub marca premium americană de încălțăminte și articole vestimentare sportive și casual Under Armour.

Citiți și: Șapte din zece vizitatori ai outletului Fashion House fac cumpărături efective

„Vom continua să adăugăm mărci premium la schema de retail, întărind astfel atractivitatea sa pentru toți potențialii vizitatori”, a declarat Sorin Ioan Blaga, managerul general al Liebrecht & wooD Romania și directorul operațiunilor de retail din cadrul Fashion House Outlet Centre București.

Fashion House Outlet Centre București, deținut de Fashion House Group, parte a Liebrecht & wooD Group, comercializează produse cu prețuri reduse de la peste 30 de branduri: Puma, Adidas, Koton, US Polo, Champion, Stefanel, Collective, Mango, Kenvelo, Tom Tailor, Benvenuti, Il Passo, Ecco, Santa Barbara, Camel Active, Reebok, Diesel, Lee Cooper, Guess, Mustang Jeans, Napoleoni, TED’s Coffee, Lacoste & Gant, Desigual, Triumph, Levi’s, Motor Jeans, Casa Convenienza ș.a.

Citiți și: Cât de atrași sunt românii de magazinele online străine

Fashion House din parcul West Park Retail a fost inaugurat în 2008. Parcul comercial reunește diferiți retaileri de mari dimensiuni, precum Kika (mobilier și decorațiuni interioare), Hornbach (bricolaj și grădinărit), Proges (decorațiuni interioare) și recent inauguratul Jumbo (jucării).

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.