Fashion Days a vândut de peste 80 de milioane de lei de Black Friday

NewMoney 16/11/2020 | 17:25 Ştiri
Fashion Days a vândut de peste 80 de milioane de lei de Black Friday

Fashion Days, liderul pieței online de fashion din România, a încheiat duminică cel mai mare eveniment de sale al anului. În perioada 11-15 noiembrie au fost vândute aproximativ 450.000 de produse, Black Friday 2020 încheindu-se cu vânzări de peste 80 de milioane de lei. Totodată, donațiile din cele 9 containere amplasate în București, Cluj, Constanța, Timișoara și Brașov au acumulat peste 8 tone de îmbrăcăminte și încălțăminte.  

„Traversăm un an altfel, așa că am decis să marcăm și Black Friday-ul într-un mod diferit. (…) Am reușit să acumulăm încă din primele zile peste 22.000 de articole donate, respectiv peste 8  tone de îmbrăcăminte și încălțăminte, care vor fi alocate de către Banca de Haine, în perioada imediat următoare, celor care au nevoie de ele”, a declarat Robert Berza (foto), General Manager Fashion Days.

În prezent, colectarea donațiilor continuă, urmată de procesul de igienizare și transport către Asociația Banca de Haine. Până astăzi, 16 noiembrie, cea mai mare cantitate a fost colectată în București, aproximativ 7 tone, urmată de Brașov, unde s-au ridicat aproximativ 540 de kg, Cluj – aproximativ 500 kg, iar la Timișoara și Constanta – peste 500 kg cumulate.

Black Friday 2020 s-a încheiat cu vânzări de peste 80 de milioane de lei la Fashion Days, iar aplicația a rămas principala sursă de comenzi, cu peste 80% din valoarea comenzilor plasate, procent în continuă creștere de la an la an. Numărul produselor comandate a înregistrat o creștere de peste 25%, în timp ce valoarea medie a coșului de cumpărături s-a situat la nivelul anului trecut – aproape 460 lei.

„Clienții au cumpărat din ce în ce mai mult online pe timpul acestei pandemii (…). Black Friday a cimentat această tendință, iar pentru noi a fost extrem de provocator să scoatem din depozit 250 de mii de produse. Am avut peste 4 milioane de vizite pe parcursul evenimentului și am observat un trend puternic spre produsele de valoare mai mică, semn că românii sunt puțin mai cumpătați în această perioadă. E un semn pe care l-am luat în calcul pentru Sărbători, așteptările noastre fiind ca și luna decembrie să se mențină la un ritm de creștere de 60-70% față de anul trecut, așa cum am văzut de la începerea pandemiei”, a adăugat Robert Berza.

Printre cele mai căutate branduri în această perioadă s-au aflat și UGG, Puma, Timberland, Fossil, Columbia.