Farmec deschide primul magazin Gerovital din Timişoara

Cristina Dobreanu 14/06/2017 | 13:58 Ştiri
Farmec deschide primul magazin Gerovital din Timişoara

Producătorul clujean de cosmetice Farmec continuă extinderea reţelei de magazine de brand şi inaugurează la Timişoara primul magazin Gerovital, în cadrul centrului comercial Iulius Mall.

Investiţia totală în noul spaţiu comercial, care are aproape 53 de metri pătrați, se ridică la peste 57.000 de euro.

Acesta este cel de-al doilea spaţiu comercial din oraș al companiei clujene, după deschiderea de anul trecut a unui magazin Farmec.

„La un an de la deschiderea primului magazin  de brand în Timişoara, ne întoarcem cu noi veşti plăcute pentru toţi locuitorii oraşului. Pentru că ne dorim să răsplătim încrederea şi recunoaşterea consumatorilor noştri, din această vară, aducem mai aproape de iubitorii brandului Gerovital soluţiile de îngrijire îndrăgite, în produse eficiente, 100% româneşti”, a declarat Mircea Turdean, director general al companiei Farmec.

Citiți și: Ce schimbări surprinzătoare pregătesc proprietarii celui mai cunoscut brand românesc de cosmetice

Cu o istorie de 50 de ani, Gerovital reuneşte game pentru îngrijirea tenului, părului şi corpului, printre care se numără Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 Derma+, Gerovital Sun, Gerovital Plant, Gerovital Tratament Expert și Gerovital Men.

Magazinul Gerovital este cel de-al doilea spaţiu propriu al companiei clujene din Timişoara. Anul trecut a fost inaugurat primul magazin Farmec, care pune la dispoziţia timişorenilor produse de îngrijire personală şi de curăţenie.

Pe întreg teritoriul ţării, Farmec deţine alte opt magazine Gerovital, dintre care trei în București și câte unul în Constanța, Craiova, Cluj-Napoca, Ploiești și Piatra Neamţ. Compania are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.