Farmec deschide primul magazin Gerovital din Oltenia

Cristina Dobreanu 08/03/2017 | 17:56 Ştiri
Farmec deschide primul magazin Gerovital din Oltenia

Producătorul român de cosmetice Farmec deschide, la Craiova, primul magazin Gerovital din Oltenia și al patrulea la nivel național.

Acesta este primul dintre cele 15 noi magazine pe care compania clujeană intenționează să le deschidă în România, în anul 2017.

Investiția în unitatea situată în cadrul ansamblului comercial Electroputere Parc a fost de peste 50.000 euro.

„În urma comenzilor multiple primite în magazinul online al companiei, am decis să deschidem acest magazin Gerovital în Craiova, pentru a fi mai aproape de toți iubitorii brandurilor noastre din inima Olteniei”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

Sub brandul Gerovital se reunesc game recunoscute internațional și atent create pentru îngrijirea părului, a pielii și a tenului, printre care se numără Gerovital H3, Gerovital H3 Derma+, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Plant, Gerovital Men și Gerovital Sun.

Cea de-a doua linie de produse disponibilă în magazin, Aslavital, are la bază argilă pură, 100% românească, provenită din Munții Pădurea Craiului, fiind o gamă diferită de celelalte mărci prezente  pe piața din România.

În prezent, rețeaua Farmec include patru magazine Gerovital, dintre care primele trei au fost deschise anul trecut în București (în mallurile Veranda și ParkLake) și Constanța (în City Park Mall). De asemenea, compania deține opt magazine Farmec în Cluj Napoca (trei unități), Arad, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara și Brașov.

Compania înregistrează o medie lunară de 12.000 de clienți, persoane fizice, în magazinele de brand, iar valoarea medie a coșului de cumpărături pentru comerțul tradițional este de aproximativ 50 de lei.

 

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.