Ştiri

Facebook a eliminat 7 milioane de postări pe motiv că răspândeau informaţii false despre noul coronavirus

Facebook a eliminat 7 milioane de postări în trimestrul doi pentru că răspândeau informaţii false despre noul coronavirus, inclusiv conţinut care promova măsuri preventive false şi remedii exagerate, relatează Reuters.

Compania a publicat datele în cadrul Raportului privind Aplicarea Standardelor în Comunitate, pe care l-a introdus în 2018, alături de reguli mai stricte, ca reacţie la criticile referitoare la abordarea prea permisivă a politicilor referitoare la conţinut pe platformele sale.

Facebook a anunţat că începând din 2021 va invita experţi externi pentru a verifica în mod independent valorile utlizate în raport.

În total, Facebook a eliminat 22,5 milioane de postări

Cea mai mare companie de media socială din lume a eliminat în trimestrul al doilea, de pe Facebook, aproximativ 22,5 milioane de postări care răspândeau ură, în creştere de la 9,6 milioane de postări în primul trimestru.

Facebook a şters alte 8,7 milioane de postări care aveau legătură cu organizaţii extremiste, comparativ cu 6,3 milioane în perioada precedentă.

Compania a explicat că s-a bazat mai mult pe tehnologia automată pentru evaluarea conţinutului, în lunile aprilie, mai şi iunie, pentru că a avut mai puţin evaluatori din cauza pandemiei de Covid-19.

Din acest motiv, compania a luat mai puţine măsuri faţă de conţinutul legat de sinucidere şi auto-rănire, nuditatea copiilor şi exploatarea sexuală, a arătat Facebook într-o postare pe blog.

Facebook a mai arătat că extinde politică referitoare la ură pentru a include ”conţinutul care se referă la feţe negre sau stereotipuri legate de evreii care controlează lumea”.

Unii politicieni sau persoane publice au provocat controverse machiindu-se cu feţe negre, o practică care datează de pe vremea spectacolelor din secolul 19, care caricaturizau sclavii. Această practică a fost folosită pentru a-i desconsidera pe afro-americani.

NewMoney

Recent Posts

AeroVacanțe introduce pentru această vară 14 curse charter către Lesbos, a treia cea mai mare insulă din Grecia

AeroVacanțe, parte a grupului Aerotravel, mizează în 2024 pe destinații noi, mai accesibile pentru români,…

38 de minute ago

EY: Investiţiile străine directe europene în România se confruntă cu primul declin în ultimii 3 ani

Investiţiile străine directe (ISD) europene se confruntă cu primul declin în ultimii trei ani, numărul…

o oră ago

Grupul de turism rtk se lansează în România

rtk romania, subsidiara locală a rtk international (cu o rețea de peste 3.000 de agenții…

o oră ago

Listarea Premier Energy Group, la BVB: Ţelul nostru e să devenim unul dintre liderii regionali în zona Balcanică

Premier Energy Group vrea să ajungă la peste 1.500 de MW energie instalată în surse…

2 ore ago

TEILOR lansează DAAR, un nou brand de bijuterii, cu un portofoliu axat pe diamantele create în laborator

Grupul TEILOR anunță lansarea unui nou brand de bijuterii, DAAR, pe piața din România. Cu…

2 ore ago

Centrokinetic, în parteneriat cu AGISTA, achiziționează pachetul majoritar al clinicii Socrates din Timișoara

Fondul de investiții de growth AGISTA a sprijinit cel mai mare lanț de recuperare medicală…

3 ore ago

Acest website folosește cookies