Fapt Divers

Facebook a anunţat când îşi va lansa platforma de podcast-uri

Facebook va deveni, în mod oficial, începând de săptămâna viitoare, unul dintre marii jucătorii ai pieţei de podcast-uri.

Facebook îşi va lansa propria platformă de podcast-uri săptămâna viitoare, pe 22 iunie. Informaţia a fost comunicată de gigantul american, printr-un e-mail, creatorilor de conţinut.

Aceştia vor putea publica podcast-urile prin intermediul unui flux RSS, de unde Facebook la va prelua şi le va afişa în News Feed. Podcast-urile vor avea un News Feed propriu, într-un tab separat, în cadrul platformei sociale.

Utilizatorii vor avea posibilitatea să salveze şi să partajeze scurte fragmente, de cel mult un minut, din podcast-urile publicate pe Facebook. Această opţiune, pe care Facebook o vede ca un mijloc de promovare, va fi disponibilă doar acolo unde creatorul de conţinut a fost de acord să o activeze.

Lansarea platformei de podcast-uri a Facebook vine într-un moment în care marile companii de tehnologie pun mare accent pe conţinutul audio. În cadrul celei mai mari platforme sociale, sunt publicate deja podcast-uri de creatorii lor, însă, din 22 iunie, acestea vor beneficia de un format dedicat.

Celelalte platforme de podcast-uri, precum cele deţinute de Spotify şi Apple, sunt cu câţiva paşi înaintea Facebook şi au trecut sau pregătesc trecerea la un format pe bază de abonament. Apple a lansat abonamentele pentru podcast-uri în urmă cu doar două zile.

Andrei Dumitru

Recent Posts

TOPUL celor mai bune universităţi din România

Ministerul Educaţiei a dat publicităţii miercuri noul clasament al celor mai bune universităţi din România…

9 minute ago

Românii au plătit facturi mai mici la gaze şi la curentul electric

Reprezentanţii Ministerului Energiei anunţă că preţurile facturilor la gaze naturale au scăzut în luna aprilie…

27 de minute ago

Peste 6.000 de firme şi-au suspendat activitatea în primul trimestru din 2024

Numărul firmelor care şi-au suspendat activitatea în primele trei luni din 2024 a fost de…

52 de minute ago

Lensa a ajuns la venituri de peste 207 milioane de lei în 2023. Compania are o rețea de 81 de magazine în piața locală

Retailerul de optică Lensa a înregistrat venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând astfel…

o oră ago

AeroVacanțe introduce pentru această vară 14 curse charter către Lesbos, a treia cea mai mare insulă din Grecia

AeroVacanțe, parte a grupului Aerotravel, mizează în 2024 pe destinații noi, mai accesibile pentru români,…

3 ore ago

EY: Investiţiile străine directe europene în România se confruntă cu primul declin în ultimii 3 ani

Investiţiile străine directe (ISD) europene se confruntă cu primul declin în ultimii trei ani, numărul…

3 ore ago

Acest website folosește cookies