Expansiune agresivă: Mega Image a deschis anul trecut un magazin la fiecare șase zile

Andreea Neferu 01/03/2017 | 14:00 Ştiri
Expansiune agresivă: Mega Image a deschis anul trecut un magazin la fiecare șase zile

Retailerul Mega Image, parte a grupului olandezo-belgian Ahold-Delhaize, a deschis anul trecut 16 supermarketuri și 44 de magazine de proximitate, ajungând la o rețea totală de 526 de magazine, potrivit raportului pe 2016.

„În medie, am deschis un magazin la șase zile”, se arată în raportul pe anul trecut. Mega Image este unul dintre cei mai mari retaileri de pe piața locală, consemnând în 2015, cel mai recent an pentru care există informații publice, afaceri de aproape 3,6 miliarde de lei (peste 800 de milioane de euro).

Grupul Ahold-Delhaize a înregistrat anul trecut vânzări nete de 5,6 miliarde de euro în Europa Centrală și de Sud-Est, în creștere cu 8% față de 2015. ”În ceea ce privește businessul nostru principal de supermarketuri, continuăm să finanțăm dezvoltarea și să creștem vânzările, în special în Grecia și în România”, potrivit aceluiași raport.

Din punct de vedere al strategiei de expansiune, retailerul Mega Image și-a securizat mai întâi zone comerciale extrem de bune în București, iar abia apoi a intrat trep­tat și în alte județe precum Con­stanța, Brașov sau Prahova, ajungând acum la o rețea na­țională de peste 500 de magazine. Pentru Mega Image, 2017 va marca deschiderea primelor magazine din Cluj-Napoca, o „re­dută“ importantă pe harta comerțului mo­dern, având în vedere pu­te­rea de cum­pă­rare: salariul mediu net a depășit 2.400 de lei în județul Cluj.


FOTO: Mediafax

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.