evoMAG investește 50.000 de euro într-un sistem de tip Warehouse Management System (WMS), ca parte a strategiei de creștere a vânzărilor în 2020.
Sistemul de management al depozitului are ca obiectiv îmbunătățirea timpilor de livrare a produselor către clienții finali, ca urmare a automatizării operațiilor cu stocul.
„Pe măsură ce s-a intensificat activitatea companiei, am crescut și stocul de produse și, în același timp, a trebuit să găsim soluții să îmbunătățim timpii de livrare. Implementarea sistemului de management al depozitului a fost răspunsul la toate acestea”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.ro, menționând că, în prezent, românii care comandă online au așteptări mai mari ca în trecut și vor să intre în posesia produselor comandate mult mai rapid.
„70% dintre comenzile de pe evoMAG.ro sunt din stoc magazin, ceea ce înseamnă că trebuie să plece spre clienți în aceeași zi. Iar implementarea sistemului WMS ne permite ca, în prezent, 95% dintre comenzile din stoc magazin să plece spre clienți în aceeași zi, față de 85%, cât era înainte de implementare”, mai spune Mihai Pătrașcu.
Pe lângă îmbunătățirea procesului de livrare, automatizarea operațiilor cu stocul de produse a generat o creștere a eficienței în procesarea comenzilor cu 50%, susține retailerul.
„Putem opera o astfel de creștere și ca urmare a parteneriatelor de încredere, de lungă durată, unele dintre ele de peste 10 ani, pe care le avem cu furnizorii și companiile de curierat, printre care Cargus și Sameday Courier”, mai spune Mihai Pătrașcu.
Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…
Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…
Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…
Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…
Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…
Acest website folosește cookies