Ştiri

evoMAG atrage o investiție de 2 milioane de euro de la fondul de investiții Catalyst România

evoMAG atrage o investiție de 2 milioane de euro de la Catalyst România,  în demersul de a susține dezvoltarea accelerată a companiei. Investiția atrasă este prima de anvergură pentru evoMAG și confirmă parcursul bun al companiei în cei 17 ani de existență în piața de eCommerce din România, validează și sprijină strategia de dezvoltare pe termen lung a magazinului online.

„Infuzia de capital ne va permite să ducem evoMAG la un nou nivel de dezvoltare, atât pe piața din România, în online și offline, dar și în afara țării. Ne bucurăm că am atras alături de noi un partener puternic, cu experiență în industria eCommerce, care să sprijine transformarea evoMAG și care ne împărtășește viziunea de dezvoltare”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Investiția atrasă va susține extinderea evoMAG pe piețele online din România și la nivel internațional, prin prezența în cât mai multe platforme marketplace relevante, accelerarea dezvoltării în offline, prin inaugurarea a două showroom-uri evoMAG, în următorii doi ani, precum și dublarea anuală a portofoliului de produse în următorii 3 ani, implicit, dezvoltarea de noi categorii de produse, extinderea spațiului de depozitare și eficientizarea proceselor operaționale pentru a susține creșterea anticipată.

„Mihai Pătrașcu și echipa lui au reușit, prin puterile proprii, să construiască în ultimii 17 ani o companie de top în eCommerce-ul românesc, dovedind agilitate, inovație continuă și punând, întotdeauna, clientul în prim-plan. Suntem bucuroși să ne alăturăm poveștii evoMAG și credem că, împreună, vom reuși să acceleram planurile de dezvoltare ale companiei”, spune Alin Stanciu, Partner, Catalyst România.

Anul trecut, evoMAG a înregistrat vânzări de 34 de milioane de euro, în creștere față de 2020, când compania a marcat un avans de 46% – cel mai mare din ultimii ani, într-o perioadă atipică și pe fondul accelerării comerțului online la nivel general. Analizând evoluția evoMAG din ultimii 2 ani, compania a avut o creștere anuală medie de 25%.

Compania mizează, în 2022, pe o cifră de afaceri de aproximativ 40 de milioane de euro, cu vârfuri de vânzări în categoriile telefoane mobile, televizoare, componente PC și vehicule electrice. Produsele pentru casă și grădină reprezintă o categorie aparte, pentru care evoMAG estimează o creștere semnificativă anul acesta.

Pentru a susține creșterea vânzărilor, evoMAG va investi, anul acesta, în diminuarea duratei de livrare a produselor. În prezent, 90% din totalul comenzilor sunt livrate în cel mult 24 de ore de la plasarea comenzii, la finalul anului, ținta evoMAG este ca peste 95% din toate comenzile să fie livrate în 24 de ore, restul în maximum 48 de ore.

Având ca obiective dublarea portofoliului de produse și diminuarea duratei de livrare a comenzilor, evoMAG vizează creșterea echipei la peste 100 de angajați. Până la finalul anului, evoMAG își propune să recruteze noi colegi în poziții și în departamente cheie, precum: depozit, relații clienți, documentare, marketing, programare, showroom, product management.

FOTO: Laszlo Raduly

Andrei Dumitru

Recent Posts

Noi obligaţii pentru transportatorii rutieri. Ce prevede Ghidul privind Sistemul national e-Transport

Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…

2 zile ago

Se extind parcurile eoliene din România. Aviz al Ministerul Mediului pentru 81 de turbine

Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…

2 zile ago

ANRE explică de ce este obligatorie montarea contoarelor de măsurare a energiei electrice la prosumatori

Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…

2 zile ago

Adrian Câciu: Valoarea investiţiilor publice a crescut cu 70% în primul trimestru din 2024

Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…

2 zile ago

Deficitul bugetar a crescut la 2,06% din PIB în primele trei luni ale anului

Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…

2 zile ago

Câți bani cheltuie românii pentru masa de Paște – Sondaj

Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…

2 zile ago

Acest website folosește cookies