Ştiri

eMAG lansează Garden Shop, un one-stop-shop pentru casă și grădină

Primăvara aduce un nou shop-in-shop pe eMAG, dedicat pasionaților de grădinărit. Fie că sunt în căutarea unor accesorii pentru a amenaja un colț verde în apartament sau au început deja să pregătească grădinile pentru noul sezon, pe eMAG Garden Shop clienții pot găsi peste 160.000 de articole care provin din oferta eMAG și a partenerilor din Marketplace, de la unelte de grădină, mobilier de exterior piscine, grătare, hamace sau leagăne.

Grădinăritul și amenajarea spațiului exterior sunt activități care au căpătat în ultimii ani amploare în rândul românilor, iar cu noul Garden Shop venim atât în sprijinul celor care au grădinăritul drept hobby și vor să își amenajeze propria oază de verdeață urbană, cât și al celor care își propun să facă din asta o activitate profitabilă. Noul spațiu oferă o experiență cât mai simplă și accesibilă, în orice moment, atât din punctul de vedere al livrării cât și al metodelor de plată,” a spus Iulia Bulumete, Demand & CX director eMAG.

La fiecare patru obiecte de mobilier pentru grădină se cumpără și o piscină pentru copii

La eMAG, cea mai intensă lună din punctul de vedere al comenzilor cu produse pentru grădinărit și exterior este luna mai și, deși valoarea medie a unei comenzi cu articole din această categorie este undeva la peste 260 de lei, bugetul mediu urcă la peste 620 de lei pentru mobilierul de exterior.

Cele mai căutate echipamente sunt motocoasele, drujbele, mașinile de tuns gazonul, aparatele de spălat cu presiune și motocultoarele. Pe lista de cumpărături sunt însă și sculele mecanice, esențiale pentru grădinărit, precum: foarfeci, topoare, pompe de stropit, sape și semănători. De asemenea, la fiecare patru obiecte de mobilier pentru grădină se cumpără și o piscină pentru copii.

În sezonul de shopping trecut, clienții eMAG au comandat online și borduri de grădină, decorațiuni, arcade, fântâni arteziene sau garduri decorative. De asemenea, pentru un plus de culoare, clienții eMAG au comandat și semințe pentru flori de piatră, bujori, crini sau lavandă.

Patru din zece comenzi pentru produse de grădinărit, livrate în mediul rural

În sezonul de anul trecut, patru din zece comenzi care conțineau și articole potrivite pentru grădinărit au fost livrate în mediul rural, iar locuitorii din mediul urban au arătat un interes crescut pentru amenajarea unor zone verzi în apartamente, alături de o preocupare sporită pentru mediu.

De exemplu, pentru a-și gestiona mai eficient deșeurile, clienții eMAG au început să caute online și compostoare, iar anul trecut, 64% dintre produsele de acest tip au fost livrate la oraș. În medie, clienții eMAG au plătit 330 de lei pentru acest tip de dispozitiv, iar alegerea le-a fost influențată de brand și de capacitate.

Cu ocazia lansării Garden Shop, în perioada 18-24 martie, clienții eMAG care comandă produse selectate din shop în valoare de minimum 100 de lei beneficiază de un voucher de reducere de până la 25%. Acesta este cel de-al optulea shop-in-shop lansat de eMAG după Dermato Shop, Drinks & Coffee Shop, Nutrition & Vitamins Shop, Sneakers & Shoes Shop, Toys Shop, Christmas Shop și Pet Shop în ultimele luni.

Andrei Dumitru

Recent Posts

MF introduce obligatoriu, de la 1 ianuarie 2025, facturarea electronică pentru relaţia între companii şi consumatorii finali

Ministerul Finanţelor anunţă că va continua măsurile împotriva evaziunii fiscale şi introduce obligatoriu, de la…

8 ore ago

România, ţara cu cea mai ridicată inflaţie din UE

Rata anuală a inflaţiei în Uniunea Europeană a urcat în mai la 2,7%, de la…

9 ore ago

Undă verde în Camera Deputaţilor pentru majorarea valorii tichetului de masă

Camera Deputaţilor a adoptat, marţi, ca for decizional, proiectul care stabileşte valoarea tichetului de masă…

9 ore ago

5 criterii de achiziție a termometrului de baie pentru copii (P)

Termometrul de baie pentru copii este un instrument util în fiecare locuință unde există bebeluși…

10 ore ago

Madeira și Seychelles, în topul alegerilor turiștilor români pentru vacanţe

Destinații exotice precum Madeira și Seychelles domină topul rezervărilor online și offline, în agențiile de…

10 ore ago

Retailerul Sophia intră pe piața din Spania. Brandul se dezvoltă în franciză în Barcelona și Baleare

Sophia, un brand românesc de perdele, draperii și decorațiuni pe comandă, cu 30 de magazine…

11 ore ago

Acest website folosește cookies