Ştiri

eMAG a introdus o taxă de livrare de 5 lei chiar şi pentru clienţii care ridică personal produsele

eMAG, cel mai mare retailer online de piaţa locală, a introdus la finele anului trecut noi taxe pentru livrarea produselor, care vizează chiar şi produsele pe care clienţii aleg să le ridice din shoroom-urile proprii ale companiei, mutare explicată de magazinul online prin necesitatea de a susţine costurile mari înregistrate pentru a continua dezvoltarea serviciilor, informează Ziarul Financiar.

Astfel, compania a introdus o taxă de 5 lei pentru livrarea produselor în showroom-urile eMAG pentru comenzile cu valori mai mici de 1.500 de lei, la care se poate adăuga o altă taxă de 2,5 lei, în cazul în care clientul achită comanda în showroom şi nu online. Taxa de 5 lei se aplică pentru comandă, nu pentru fiecare produs în parte.

Taxa de 5 lei, valabilă și pentru easybox

Taxa de 5 lei a fost introdusă şi pentru livrările în dulapurile de livrare easybox, conform datelor de pe site-ul eMAG. După această mutare livrarea costă 5 lei indiferent dacă un client alege livrarea la un showroom eMAG, un oficiu poştal sau un dulap easybox. Anterior, livrarea în showroom-urile eMAG era gratuită, la fel ca şi livrarea în easybox.

“Livrarea în showroom este gratuită pentru toate comenzile plasate direct în showroom, precum şi pentru comenzile plasate online sau prin call center a căror valoare depăşeşte 1500 de lei şi care sunt achitate în momentul plasării comenzii. În cazul plăţilor la livrare / ridicare din showroom, se va aplica o taxă de procesare plată la livrare în valoare de 5 lei.

(…) Livrarea în easybox este gratuită pentru comenzile de minimum 1.500 de lei; costul de livrare pentru cele cu valori sub 1.500 de lei este de 5 lei pentru produsele vândute de eMAG”, conform companiei.

Contactaţi de ZF, reprezentanţii eMAG au explicat mutarea prin necesitatea de a susţine costurile mari cu serviciul de livrare şi calitatea acestora.

“La eMAG am investit în servicii care oferă valoare adăugată şi care permit estimarea precisă a intervalului de livrare, informarea constantă a clientului, livrarea rapidă la easybox sau într-un interval de două ore, în Bucureşti şi Ilfov. Timpul scurt de livrare şi predictibilitatea sunt extrem de importante pentru clienţi, iar eMAG dezvoltă permanent servicii noi, menite să îmbunătăţească experienţa de cumpărare a clienţilor săi.

Livrarea rapidă şi predictibilă atrage costuri mai mari, iar eMAG a subvenţionat si subvenţionează în continuare o parte din aceste costuri. Periodic, compania îşi ajustează politica de livrare pentru a răspunde nevoilor clienţilor săi care îşi doresc servicii de calitate şi livrare rapidă şi pentru a susţine devoltarea de noi servicii, pe termen lung”, conform reprezentanţilor eMAG.

NewMoney

Recent Posts

Noi obligaţii pentru transportatorii rutieri. Ce prevede Ghidul privind Sistemul national e-Transport

Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…

2 zile ago

Se extind parcurile eoliene din România. Aviz al Ministerul Mediului pentru 81 de turbine

Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…

2 zile ago

ANRE explică de ce este obligatorie montarea contoarelor de măsurare a energiei electrice la prosumatori

Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…

2 zile ago

Adrian Câciu: Valoarea investiţiilor publice a crescut cu 70% în primul trimestru din 2024

Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…

2 zile ago

Deficitul bugetar a crescut la 2,06% din PIB în primele trei luni ale anului

Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…

2 zile ago

Câți bani cheltuie românii pentru masa de Paște – Sondaj

Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…

2 zile ago

Acest website folosește cookies