eMAG a investit peste 76 mil. euro în logistică, iar acum testează primul serviciu logistic integrat dedicat sellerilor

NewMoney 11/09/2019 | 11:22 Ştiri
eMAG a investit peste 76 mil. euro în logistică, iar acum testează primul serviciu logistic integrat dedicat sellerilor

După investițiile masive realizate anul trecut în zona logistică proprie, care au atins peste 76 milioane de euro, eMAG a anunțat testarea facilității Fulfillment by eMAG (FBE), un proiect dedicat sellerilor din Marketplace, prin care compania transferă expertiza dobândită în zona logistică, prin vânzarea produselor proprii, acum și către partenerii din Marketplace.

Proiectul vine în urma unei investiții în tehnologie în valoare de un milion de euro, realizată de la începutul anului, urmând ca, până la finalul anului viitor, societatea să investească încă pe atât în extinderea sa. În această etapă, proiectul-pilot Fulfillment by eMAG (FBE) va rula timp de două luni de zile și va include primii 50 de selleri, care vor pune la dispoziția clienților 50.000 de produse. Serviciul este oferit complet gratuit, în baza unor condiții și criterii de eligibilitate, costurile aferente proiectului-pilot, în cuantum de 250.000 de euro, urmând a fi susținute integral de către eMAG. La finalul celor două luni de testare integrată, eMAG va analiza rezultatele proiectului, va identifica ariile de dezvoltare și va comunica partenerilor săi modul în care programul va putea  fi accesat.

„Prin intermediul programului, sellerii vor fi degrevați de tot efortul logistic, astfel încât să se poată concentra mai bine pe aspectele comerciale menite să îi ajute să își crească afacerea. Prin oportunitatea consolidării comenzilor cu produsele comandate de la alți selleri din program, clienții vor putea ajunge mai ușor la pragul de livrare gratuită, cu impact asupra vânzărilor sellerilor, care estimăm că vor crește”, spune Florin Filote, Director eMAG Marketplace.

eMAG Marketplace a atras peste 29.000 de selleri în toate cele patru țări unde eMAG este prezentă, în România, Ungaria, Bulgaria și Polonia. În ultimii trei ani, eMAG a investit peste 12 milioane de euro în tehnologie și în dezvoltarea platformei Marketplace.